7. epizód - A másik oldal

Sziasztok Őrzők! 

Megérkezett az új epizód! Már nagyon vártam! :D 
Igyekszünk Nektek olyan gyorsan hozni a fordítást, amilyen gyorsan csak telik tőlünk! 
Ez a bejegyzés is folyamatosan frissülni fog, amíg végig nem vittük az epizódokat! 




Laggolás miatt ma eddig volt idegzetem... türelmetek kérem, folyamatosan frissül és egy-két napon belül teljes lesz!



Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz
- negatív válasz
/ semleges válasz

Rövid történet: Ott ragadtunk egy idegen helyen, egy olyan környezetben, ahol mi nem vagyunk szívesen látott vendégek... Vajon hogyan jutunk haza? Mit kell tennünk azért, hogy mielőbb hazajussunk, mennyire tudjuk magunk beleélni más szerepébe?

Elérhető szint: 9.
Megszerezhető képek az epizódban: 4/1

Maana fogyasztás: 2000 - 3000

FONTOS!
Leiftannal csak akkor lehet képet szerezni, ha átállítod, hogy ki tetszik, valakire:

Jáde térképe csak az epizód befejezése után lesz elérhető.



Feladatok:

  • Derítsd ki, hogy tűnt el a hajó és a bárka!
  • Menj el Krómhoz a kappák falujába!
  • Keress ennivalót!
  • Kérdezd meg Eldarya lakóit, hogy nem látták-e Króm familiárisát!
  • Menj el a kristályterembe!
  • Tegyél még egy kört a nagyméretű levelekkel!
  • Keress nagyméretű leveleket!
  • Vidd el a faágakat a vízeséshez!
  • Keress ágakat és falaveleket a kunyhóépítéshez!
  • Menj el a kappák faluja közelébe, és várd meg Krómot!
  • Menj el a kappák falujába!
  • Keresd meg Krómot!
  • Keress hozzávalókat a varázsitalhoz, és menj vissza a farkasemberhez!
  • Keresd meg egy vízi állat életvizét! (Elliot adja oda)
  • Keress gyöngyházas képződményeket!
  • Keress borostyán gyökeret!
  • Keresd meg Purrerut!
  • Ellenőrizd, hogy Purral igazat mondott-e!
  • Nézd meg, hogy Schwarz ott van-e a rókalyuknál!
  • Menj el a tengerpartra, hogy el tudjatok indulni!
  • Ússz el a főhadiszállásig!
  • Vidd el a jelentésedet a kristályterembe!
  • Tervezd meg Keróval az utazók fogadását!
  • Menj el Miikóhoz, és mondd meg neki, hogy mindennel kész vagy!
  • Menj el gyorsan a börtönbe!



Párbeszédek



Króm
Pfff... Ja, nem kéne ennyit aggódnom olyasmin, ami ennyire...
A. Jelentéktelen? +
B. Értéktelen? -
C. Haszontalan? /

Sosem voltam még ekkora slamasztikában.
A. Nem te vagy a véget nem érő küldetések királya? /
B. Legalább jobban megismered ezt a helyet.  +
C. Azt gondoltam, hogy nem gyakran fordul elő, hogy elveszítesz egy hajót. -

Mondtam neked, hogy inkább maradj a tengerparton... Vagy legalább a falun kívül. Miattad semmit nem akart nekem mondani a hajó eltűnésével kapcsolatban.
A. Miattam vagy inkább a te szemtelenséged miatt? /
B. Nem hiszem hogy csak neked többet mondott volna... -
C. Mit mondott pontosan? /

Ha A.
Jól van, ez még nem a világ vége... Azaz nem a kappák falujának vége, hahaha!
A. (Én is elnevettem magam.) +
B. Ez nem vicces... -

Szerencsés vagy! De nem kérhetlek meg, hogy elküldd a familiárisodat a főhadiszállásra.
A. Miért ne? /
B. Dehogynem! Biztos, hogy Familiárisom jól elboldogulna. -
C. Az tényleg nem lenne jó. Még fiatal, és félek, hogy eltévedne... +

Emlékszel arra, hogy fejadagokra osztjuk az élelmet?
A. Igen. /
B. Nem. /


Akkor miért ne ehetnénk az itteni gyümölcsökből és zöldségekből?
A. Mert itt nem teremnek. /
B. Mert nem jó. /
C. Mert nem táplálóak. / (ez a helyes, de esélyt nem növel)

Ha A
Kapsz még egy lehetőséget.
A. Mert nem tápláló. /
B. Mert nem jó. /


Az átalakulással nem csak a szirének külsejét, hanem egyes képességeiket is. Nem kell olyan gyakran enniük, ezért most neked se…
A. Ez teljesen logikátlan! -
B. Pedig Alajea folyton eszik! /

C. Milyen képességeik vannak még? +







Kappa Mester
Lehetőség
A. Rájött, hogy ha ő kedvel engem, akkor nem lehetek olyan rossz ember? /
B. Hiányzotam neki, és újra szeretett volna látni? /
C. Mondott valamit rólam? /


Lehetőség
A. Szóval...Te kappa vagy? /
B. Kíváncsi vagyok… Te vagy a kappák vezetője? /
C. Ne haragudj, de megkérdezhetem, hogy Elliot különleges-e számodra? /

Ha B
Persze,ő a lelki társam.
A. (Ez nagyon édes. Kíváncsi vagyok, én találkozom-e valaha olyasvalakivel, akivel így fogok érezni.) /
B. (Ez visszataszító… Nem szeretem az ilyen nyálas megnyilvánulásokat.) -
C. (Megható ez a nagy bizalom kettejük között.) +

Nagyon szívesen.
A. (Kicsit meghajlok előtte.) -
B. (Meghajlok előtte.) +
C. (Mélyen meghajlok előtte.) /



Keró
Lehetőség
A. Keró, mi történt veled? → Illusztráció
B. (Nincs időm beszélni vele.)

Lehetőség
A. (Megkérdezem mi baja.) → Illusztráció
B. (Nem foglalkozom a problémájával.) /


Egyéb
Vajon mit csinálnak a többiek?
A. (Nevra biztos megint a lányokat hajhássza.) → Illusztráció: Nevra
B. (Kicsit hiányzik Ezarel humora...) → Illusztráció: Leiftan, Erazel

C. (Valkyon biztosan jól reagálna hasonló helyzetben a híres nyugalmával és higgadtságával.) → Illusztráció: Valkyon



 
Megszerezendő tárgyak:



kötél a parton
Laccairite gomba

Bambuszgumó 

Nagy levelek
Bambuszbotok
Borostyán gyökere






Új helyszínek:



Új karakterkinézet:





Megszerezhető képek:








Új familiáris a térképen:

Kiampu
hétköznapi familiáris

5-ös szint
75%-os ragaszkodás
15 játéknap
baba: 50 energia pont
felnőtt: 70 energia pont
kikeltés: perc

Élelme: fagyos gömb
12
2
Csalija: gyöngyök


Az epizód befejezése után a butikban elérhető Musarose (Valkyon familiárisa) 400 aranyrögért
Musarose
legendás familiáris

10-es szint
85%-os ragaszkodás
25 játéknap
Baba: 50 energiapont
Felnőtt: 80 energiapont
Kikeltés: 480 perc


Élelme: mérges katicabogár:

Csalija: -



Megjegyzések

  1. Miért nem sikerült képet szereznem? :c mindenhol a jóra nyomtam, és Nevrával kellett volna a kép, de nem lett meg :c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is csomó epizódnál nem adott képet, pedig mindig a "jóra" kattintottam..

      Törlés
  2. Jó lenne, ha meg lehetne venni azokat a képeket, amiket nem sikerült megszerezni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei