3. epizód - Familiáris teszt

Sziasztok!

Ezzel a bejegyzéssel is az a helyzet, ami az előzővel.

Most Corkot szerettem volna és az ő válaszai alapján Becolát adta nekem Keró. Viszont amikor Becola válaszait csináltam végig, akkor valóban őt kaptam... Sabalinál meg Sabalit... Szóval nem értem...
Nektek mik a tapasztalataitok?





1. Melyik ételt választanád?
A. Cukrozott tojást. (Corko)
B. Bambuszhajtást. (Becola)
C. Pamutvirágot. (Sabali)

2. Milyen familiárist szeretnél?
A. Aranyosat! (Sabali)
B. Erőset! (Corko)
C. Kisméretűt… (Becola)

3. Mit vársz a familiárisodtól?
A. Hogy legyen zsebkése és bátorsága! (Corko)
B. Hogy legyen gyors! (Becola)
C. Hogy legyen bújós! (Sabali)

4. Mit csinálsz, ha el kell menned otthonról?
A. Megkérem egy barátomat, hogy vigyázzon rá. (Becola)
B. Elviszem egy állatmegőrzőbe. (Sabali)
C. Egyedül hagyom. (Corko)

5. Mennyi időt szeretnél szánni a familiárisodra?
A. Akkor a legkevesebb gondoskodást igénylőt szeretném. (Corko)
B. Akkor azt szeretném, amelyikkel annyit kell foglalkozni, amennyit muszáj. (Sabali)
C. Akkor azt szeretném, amelyikkel a legtöbbet kell foglalkozni. (Becola)

Becola

Corko

Sabali

Megjegyzések

  1. Én a Cocoro válaszait adtam és Sabalit kaptam o.O Előtte meg Becolát...nem értem.

    VálaszTörlés
  2. Nida, én sem értem :(
    De ha nem tetszik a familiáris, le lehet cserélni, vissza kell tenni a tojásba és piacon lehet másikat szerezni, ami van, azt meg el lehet árverezni, ha nem akarjuk megtartani.

    VálaszTörlés
  3. Én is Corkot akartam és Sabalit kaptam :c az is cuki meg ha őszintén mondom az lett volna de na xc

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok, én a Corkot kaptam, de úgy, hogy az utolsó kérdésnél a C-t választottam. A többi kérdésre ugyanaz volt a válaszom.

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok :-)
    Nem tudom hogy hogyan kell játszani a familiárisommal vagy a ragaszkodási szintjét emelni vagy ami a familiárisomhoz kapcsolódó dolgokat. :-(
    A választ előre is köszönöm :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ha rákkatintasz a karaktered mellett a familiárisodra, akkor ott tudod megetetni, és ha a térképre kattintasz, akkor ott tudod elküldeni felfedezőútra.
      Amikor nincs úton, akkor játszhatsz a minijátékokkal, azoknál találsz részletes leírást és itt a bloogon is volt már szó róla egy másik bejegyzésben.

      Remélem segítettem,
      xoxo T

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei