Előregisztrációs ajándékok

Sziasztok!

Biztosan sokan megtettétek az előregisztrációt a játékra, hogy minél előbb részesei lehessetek eme fantasztikus világnak!
Mint tudjátok, ajándék is jár érte! Bár részemről megfordítottam volna az ajándékok sorrendjét, az elejére tettem volna az értékeset, szerintem sokkal több embert megmozgatott volna (és igen, szívesebben kaptam volna egy parókát...)
A kép melletti hölgy öltözete nem véletlen, hiszen azt kapjuk meg, részletekben, más-más színekben.


1250 regisztrált
2500 regisztrált
7500 regisztrált
12500 regisztrált 
18750 regisztrált
25000 regiszrált
TE REGISZTRÁLTÁL MÁR?
Mi jár neked szeptember 12-én?



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei