8. epizód - Egy keserű titok

Sziasztok!

Megérkezett végre a nyolcadik epizód is, remélem ti is annyira vártátok már, mint én!
Jelmagyarázat:
+ pozitív válsz
- negatív válasz
/ semleges válasz

Rövid történet: Az előző epizód megpróbáltatásai után, mikor is sellővé változtunk, igyekszünk pihenni, de közben hasznossá is tenni magunkat. Mindeközben érdekes dolgokat tudunk meg, ami által egy kissé elbizonytalanodunk a maradást illetően.

Elérhető szint: 10.
Megszerezhető képek száma az epizódban: 4/2

Maana fogyasztás: kb 1500

Fontos! 
Ne felejtsétek el beállítani melyik fiú tetszik nektek, kivel szeretnétek többször találkozni az epizód során

Új helyszín: Kecskebéka korallzátony a Jáde Partja résznél

Új karakter: Karuto - a gárda főszakácsa

Feladatok:
  • - Menj el Miikohoz
  • - Vizsgáltasd ki magad
  • - Menj el Keróhoz és Ykharhoz, és állítsátok össze a jelentésedet!
  • - Menj el az étkezőbe!
  • - Menj vissza a szobádba!
  • - Add vissza a könyvet Ykharnak! 
  • - Menj vissza még egyszer a browniehoz!
  • - Kérd meg Miikot, hogy adja neked a küldetést!
  • - Menj el a tengerpartra, és küldd el az üzenetet a kappáknak!
  • - Most, hogy elküldted az üzenetet, keresd meg Kerót!
  • - Miután végeztél a jelentéseddel, keresd meg Nevrát az étkezőben!
  • - Menj az éléskamrába! 
  • - Keresd meg a hozzávalókat az éléskamrában, majd men jel főzni
  • - Keress darált húst
  • - Keress krumplit!
  • - Menj vissza az étkezőbe!
  • - Vigyél egy adag ételt Karutónak és a többieknek
  • -Tegyél egy sétát az udvaron!
  • - Menj el Miikóhoz, és beszélgessetek Krómról!
  • - Keresd meg a sárga magokat!
  • - Keress fűszereket, majd készítsd el a pop-cornt!
  • - Vidd el a pop-cornt Miikonak és reménykedj, hogy ízlik neki!
  • - Nincs más dolgod, menj vissza a szobádba
  • - Keres meg az álarcos férfit
  • - Bár késő van, de azért menj el a Gárdák folyosójára, és beszélgess Miikóval!
  • - Menj el a kristályterembe!

Párbeszédek

1. Lehetőség:
- (Ennek a polcnak a pergamenjei között biztos megtalálom a nyomtatványt)
- (Megnézem ebben a pergamenekkel teli tegezben...) 
- (Balra fogom keresni a könyvek között.)

2. Lehetőség 
- Leírom mennyire lemerevedtem a víz látványától
- Nem beszélek a félelmemről

3. Lehetőség (Miikónál)
- (Sós pop-cornt készítek) +5
- Édes pop-cornt készítek) /
- (Karamellás pop-cornt készítek) /


Ewelin:

1. Igen. Fizikai értelemben semmi bajod. Lelkileg is jól vagy?
- Hát, így hogy kérdezed... Elég ramatyul érzem magam. /
- Ne aggódj, minden rendben velem! -5
- ... (Nem tudom, hogy megbízhatok e benne.) +5

2. Elliot, akit a múltkor megsebesítettél?
- Igen, ő. Ez fontos információ? /
- Egyedül sebesítette meg magát azzal, hogy elesett. -5
- Nem én sebesítettem meg... /

3. Nem valószínű... Azok után, ami történt, tűzbe tenném a kezem, hogy semmi hasonló 
származásod nincs.
- Kicsit csalódott vagyok... Összességében tetszett a szirénség. +5
- Akkor jó. Egyáltalán nem tetszett a szirén lét. /
- Ha nem vagyok szirén, akkor lehet, hogy én is elf vagyok, mint te? -5






Leiftan:

1. Kicsit izgulsz?
- Igen, egy kicsit... /
- Nem igazán... +5
- Nem tudom, hogy mit gondoljak. -5




Kero:

1. Gyerünk Ykhar, Karakter! Nem történt semmi komoly.
- De. Egy csomó időt elvesztettem miatta. -5 Keronál
- De. Sok időt elvesztettem miatta, de nem érdemes elefántot csinálni a dologból. /
- Nem, és legközelebb már tudni fogod.  +5 Ykharnál

2. Ne aggódj, nem azért vagyunk itt, hogy ítélkezzünk feletted, csak információt gyűjtünk!
- Egyszerűen csak az iránytűt követtük.
- Az utazás során elég sokszor hagyatkoztam Króm megérzéseire...
- Azt hiszem eléggé lelassítottam a haladást, amikor én voltam a kormánynál... 

3. Az meg hogy lehet? Nem kötöttétek ki a bárkát? Vagy...
- De, Króm kikötötte! 
- Hmm... Nem emlékszem, hogy kikötöttük-e vagy sem.
- Nem... Króm nem akarta! 

4. Van valami ötleted, hogy hogyan tűnhetett el...? A kikötésen kívül nem felejtettetek el horgonyt vetni?
- Nem. Emlékszem, hogy láttam Krómot horgonyt vetni...
- Nem. Én vetettem horgonyt. 
- Már nem emlékszem. 

5. Ezek szerint nem nagyon segített neked?
- Nem igazán... Egyedül intéztem a dolgokat.
- Dehogynem. Króm tudása nélkül semmire sem mentem volna. 
- (Falaznom kell neki...) Együtt készítettük a varázsitalt. Króm sokat segített nekem. 



Ykhar:

1. Egy szóval!
- Lusta.
- Segítőkész.
- Laza. 

2. Lehetőség:
- Szerintem sokkal  jobban illenek hozzá a felfedező út szerű küldetések, ha lesznek ilyenek... 
- Króm még fiatal és igazából rendes srác...
- A küldetés alatt elég tisztességtelenül viselkedett a kappa mesterrel szemben... 

3. Folyton azt csinálod!
- Hé ez nem is igaz! +10
- Bolondság! /
- Nem is egyszerű, ha úgy fogadnak, hogy egy hisztérika rögtön  tömlöcbe vet... / 

4. Hogy tetszett?
- Nagyon jó könyv! +10
- Nem vagyok oda az ilyesmi regényekért... /
- Nagyon nem jött be. -20


Miiko:

1. Ne haragudj, de most nem érek rá.
- (Dobbantottam egyet a lábammal és hangosan beszélni, hogy odafigyeljen rám.) +5
- Miiko, kérlek hallgass meg! /
- Leiftan... (Remélem, ő jobb belátásra bírja.) -5

2. Már így is sok esélyt kapott.
- De nem eleget. +5
- Még fiatal... -5
- Kérlek! /

3. Hallgatlak...
- (Belevágok a sűrűjébe) /
- (Keresem a szavakat) / 

4. Lehetőség:
- (Mindjárt felrobbanok. Komolyan mondom elegem van. Úgy látszik, nem látnak itt szívesen,      úgyhogy el is megyek.) /
- (Mindjárt felrobbanok... De meg kell nyugodnom. Ha itt hagyom, az nem vezet semmire.) /



Maszkos férfi:

1. Lehetőség:
- (Megyek, nem várom meg.)
- (Felöltözöm, és kimegyek.) Illusztráció

2. Lehetőség:
- ... Illusztráció
- Miért akartad, hogy idejöjjek?

3. Lehetőség:
- Ne érj hozzám!
- Őőő... Most mit csinálsz?! Illusztráció


Megszerezhető képek:





Megjegyzések

  1. Ígéretes epizód ez a nyolcadik:D
    Talán majd hétvégén lesz időm végigjátszani (remélhetőleg kétszer is, mert közel 5000 maanám van ~ hajrá Ezarel és Valkyon:3 )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor még 3szor is, kevés maana kell hozzá. Sajnos nekem nem volt elég. :/ Szegény Ezarel csúszik

      Törlés
  2. Mikor meg kell kérni Miikot hogy adja oda a küldetést hol találom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ne haragudj, hogy nem válaszoltam (és más sem...), de sajnos nem láttam, hogy írtál. Valamiért nem jelzi a kommenteket semmi. Remélem azért sikerült megcsinálnod az epizódot és a mostaninál majd jobban figyelek. :)

      Törlés
  3. Szia :) szolni szeretnek, hogy az epizodok listajara nem raktad fel a 8. epizodot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi, hogy szóltál, sajnos nem láttam, hogy írtál mostanáig. >< Pótlom az újjal együtt, hát igen, látszik, hogy én csak átvettem a blogot és vannak még hiányosságok. De köszönök minden észrevételt.

      Törlés
  4. Sziasztok valaki tudna segíteni ? Menj el Keróhoz és Ykharhoz, és állítsátok össze a jelentésedet! ennél a feladatnál sehol se találom őket , hova kéne mennem ? :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én Eel menedékénél találtam meg őket hosszas járkálások közepette.

      Törlés

  5. Szia.
    Tudnál nekem segíteni abban hogy a 8. epizódban miután bedobtam a palackot a vízbe és vissza indultam a főhadiszállásra nem tudok bemenni, mert egyszerűen nincs ott a zöld pötty amire rá lehetne kattintani. Próbáltam oda-vissza lépkedni, frissíteni, kilépni majd vissza egyszerűen nincs ott semmi.
    Talalkozál már ilyennel, hogy ilyenkor mi van?
    Előre is köszi a segítséget.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei