8. epizód - Ezarel

Ezarel:

1. Biztos voltam benne.
- Igazi kölyök vagy! /
- Ki tudja? Lehet, hogy hittem volna neked. /
- Nagyon frusztrált lehetsz most. /

2. Komolyan azt hitted, hogy már az első naptól teljesen meg fogunk bízni benned?
- Igen. Szerintem több bizalmat érdemelnék. -5
- Természetesen nem... /
- Miért ne? +5

3. És ha nekem nincs kedvem veled beszélget?
- A tengerpartig teljesen csendben voltunk. /
- Pedig azt reméltem, hogy szórakoztatni fogsz... -5
- Nem is próbálkozol? /

4. Akkor vedd le!
- Azt akartam. -5
- Inkább magamon tartom. Nem szeretnék megfázni. +5
- Nem tudom... /

5. Inkább idegesek
- El kéne engednetek magatokat. -5
- Igen és ez kezd fárasztó lenni. / 
- Igen, és mondhatom én is elég ideges vagyok. +5

6. De én szeretem.
- Legközelebb finom tésztaételt készítek majd neked. /
- Nem érdemled meg, hogy főzzek neked. /
- Lefárasztasz... /

7. Akkor milyen?
- Én mélynek hallom. /
- Én vékonynak hallom. -5
- Nekem... Nem mondtam semmit. Tényleg orrhangom van. +5 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei