8. epizód - Valkyon


Valkyon:

1. Lehetőség
- Nem könnyű veled beszélni... -5
- Nem találom veled a közös hangot... /
- Nem tudom, hogyan fejezzem ki magam.. /

2. Nem vagyok túl izgalmas személyiség.
- Szerintem igen. +5
- Azt nekem kell eldöntenem. /
- Az igaz, de az is lehet, hogy tévedek. -5

3. Tényleg?
- Azt mondta, nem vagyok még elég jó formában hozzá. /
- Azt hiszem, még nem bízik bennem eléggé, hogy megbízzon vele. -5
- Más küldetést adott nekem... +5

4.. Egyáltalán nem. Az elején az én küldetéseim is "jelentéktelenek" voltak.
- Ez meglepő +5
- Ez butaság. -5
- Kár! /

5. Szeretem, ha melegem van.
- Szereted a meleget? +5
- Én inkább a hideget szeretem... /
- Én is, de csak módjával. -5

6. Sokunknak elég feszült az idegállapota a helyzet miatt.
- Azért jó lenne, ha nem lennétek ennyire idegesek. /
- Hát, ezzel hamarosan az én idegeimre is mentek. +5
- Én is ideges vagyok, mégsem játszom a dívát úton útfélen. -5

7. Szokott szárított húsból és lédús zabdarából levest készíteni.
- Szívesen megkóstolnám, ha tényleg olyan finom. +5
- Nincs sok kedvem megkóstolni ezt a levest... /


- Sosem ettem még zabdarát.. /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei