3. epizód - Gárda teszt



Sziasztok!

Az epizódot ugyan még nem fejeztem be, de a teszt részeken már túl vagyok, ezért ezeket fel is teszem Nektek!

Az összes gárda le van tesztelve, hogy az jön-e ki, amit a teszt alapján szeretnél. Legalábbis nálam sikerült oda kerülni, ahova szerettem volna (de jeleztetek vissza, hogy néhányatoknak ez nem sikerült - nem tudom miért).


A későbbiekben elvileg lesz lehetőség majd gárdát váltani, így teljesen mindegy, melyikhez csatlakozol.



ELŐFORDULHAT, HOGY NEM ODA KERÜLSZ, AHOVA SZERETNÉL!

1. Melyik napszakot szereted a legjobban?
A. Az Alkonyatot. (Abszint gárda)
B. A hajnalt.  (Árnyék gárda)
C. A delet. (Obszidián gárda)

2. Mit vinnél magaddal az erdőbe?
A. Fűszeres sárgadinnyét. (Árnyék gárda)
B. Párnát. (Abszint gárda)
C. Bátorságot és zsebkést. (Obszidián gárda)

3. Mit csinálsz a szabadidődben? Elmész az Alexandriai könyvtárba, megnézel egy drágakőlelőhelyet agy otthon maradsz?
A. Az Alexandriai könyvtárat. (Árnyék gárda)
B. A drágakőlelőhelyet. (Obszidián gárda)
C. Otthon maradnék. (Abszint gárda)

4. Mit csinálsz akkor, ha szembe kerülsz egy Fekete kutyával?
A. Előveszem a zsebkésemet és a bátorságomat. (Obszidián gárda)
B. Megpróbálok elmenekülni. (Abszint Gárda)
C. Megpróbálom megszelídíteni. (Árnyék gárda)

5. Csapatba kell állnod valakivel. A következő három tündérfaj közül melyiket választanád?
A. Redcap (=Vörös sapkás) (Abszint gárda)
B. Ship-wrecker (Árnyék gárda)
C. Blemmi (Obszidián gárda)

6. Melynek a legnagyobb a maana tartalma?
A.A fürtbe szedett kávészemnek. (Árnyék gárda)
B. Tisztított víznek. (Abszint gárda)
C. A nyershamunak. (Obszidián gárda)

7. Mi a kedvenc ételed?
A. A méz. (Árnyék gárda)
B. A tej. (Obszidián gárda)
C. A kenyér. (Abszint gárda)

8. Mitől félsz a legjobban?
A. Az Illuminátusoktól. (Abszint Gárda)
B. A Triádoktól. (Obszidián gárda)
C. A Templomos lovagoktól.  (Árnyék gárda)

9. Kinek a parancsaira kell hallgatnod?
A. Miiko (Abszint gárda)
B. (Már megint) Miiko (Obszidián gárda)
C. (Mindig) Miiko (Árnyék gárda)

10. Melyik gárdához szeretnél csatlakozni?
A. Az Árnyék gárdához.
B. Az Obszidián gárdához.
C. Az Abszint gárdához.




Megjegyzések

  1. Nekem sikerült bekerülnöm abba a gárdába, amibe eleve szerettem volna. Köszönöm a segítséget!

    VálaszTörlés
  2. Nemsikerült szerintemnem akérdőívednek van baja vagy félre néztem vagy nem működik abszint gárda tagja lettem,de az árnyékot akartam :D :?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, eddig nem sikerült bejutnom az árnyékba, már néztem más oldalakat. Eddig csak ez segített, köszönöm! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei