13. epizód - Mnémoszüné


Kedves őrzők! Máris itt a 13. epizód. Bocsánat a késésért, de ami késik, nem múlik, sajnos nem volt maanám a végigjátszásra. 





Jelmagyarázat:
+ pozitív válsz
- negatív válasz
/ semleges válasz


Rövid történet: A Balenvia-misszió után minden a feje tetejére állt, és már azt sem tudod, hogy hol vagy. Mindezek ellenére továbbra is aktív vagy Eel gárdájában, ahogyan eddig. De egy váratlan esemény meglehetősen fájdalmas választás elé állít.

Elérhető szint: 15.
Megszerezhető képek száma: 3/3
Maana fogyasztás: kb 2000-2200


Új helyszín:


Új karakterek: -

Feladatok:
  • Opcionális teendő: Próbáld megkeresni Ykhart és adj hírt neki!
  • Opcionális teendő: Próbáld megkeresni Alajéát és adj hírt neki!
  • Opcionális teendő: Próbáld megkeresni Keroshane-t és adj hírt neki!
  • Opcionális teendő: Próbáld megkeresni Jamont és adj hírt neki!
  • Opcionális teendő: Próbáld megkeresni Karennt és adj hírt neki!
  • Szerezz híreket Krómról, hiszen rég nem láttad!
  • Menj a Kristályterembe!
  • Menj a tengerpartra és fedezd fel azt a bizonyos „nyugodt helyet”!
  • Most, hogy beszéltetek, menj vissza a főhadiszállásra!
  • Menj és pihenj!
  • Menj el a könyvtárba, és derítsd ki, hogy mi a következő feladatod!
  • Keresd meg Miikót és beszélj vele a fenghuangok küldetéséről!
  • Menj vissza Ykharhoz és fogadd el a purrekók küldetését!
  • Keresd meg Ykhart a főhadiszálláson!
  • Kémkedj Miiko után a Kristályteremben!
  • Kémkedj Miiko után a Kristályteremben!
  • Találd meg Purrerut/Purriryt/Purrokot a piacon!
  • Menj el a százéves cseresznyefához és viseld gondját a sziturcsiknak!
  • Menj vissza Pureruhoz!
  • Menj el Miikóhoz!
  • Keresd meg Kerót és tudd meg, hogy voltak-e már más emberi lények is a főhadiszálláson előtted!
  • Keresd meg Ezarelt, Nevrát és Valkyont és mondd el nekik, hogy mit hallottál a emberi lényekről Eldaryrában!
  • Beszélgess Ezarellel!
  • Beszélgess Nevrával!
  • Beszélgess Valkyonnal!
  • Menj vissza a szobádba!
  • Ismét menj vissza Miikóhoz!
  • Kérd meg Nevrát/Ezarelt/Valkyont, hogy segítsen elkészíteni a „jelent elrejtő” varázsitalt!
  • Keress három egységnyit a Léthé vizéből! (Figyelem, csak akkor teljesül a küldetésed, ha elkezded a varázsital-készítést.)
  • Találj két kávéfürtöt! (Figyelem, csak akkor teljesül ez a küldetésed, ha elkezdted a varázsital-készítést.)
  • Találj három méhpempőt! (Figyelem, csak akkor teljesül ez a küldetésed, ha elkezdted a varázsital-készítést.)
  • Találj öt pisztácia ízű epret ! (Figyelem, csak akkor teljesül ez a küldetésed, ha elkezdted a varázsital-készítést.)
  • Találd meg az összes alapanyagot a felfedező utakon vagy a butikban és vidd el őket Nevrának!
  • Opcionális teendő: Fuss össze Valkyonnal!
  • Opcionális teendő: Fuss össze Krómmal!
  • Opcionális teendő: Fuss össze Keróval!
  • Opcionális teendő: Fuss össze Alajéával!
  • Opcionális teendő: Fuss össze Ewelinnel!
  • Opcionális teendő: Fuss össze Leiftannal!
  • Opcionális teendő: Fuss össze Karennel!
  • Opcionális teendő: Fuss össze Jamonnal!
  • Opcionális teendő: Fuss össze Meryvel!
  • Opcionális teendő: Fuss össze Cryllissel!
  • Opcionális teendő: Fuss össze Ezarellel!
  • Miközben arra vársz, hogy Nevra befejezze az előkészületeket, nyugodtan beszédbe elegyedhetsz egy kicsit a barátaiddal a főhadiszálláson.
  • Menj az ebédlőbe!
  • Menj vissza a szobádba!
  • Menj vissza a szobádba és gondoskodj a familiárisodról!
  • Menj a könyvtárba és járj utána, hogy milyen esetekben használatos a „Léthé vize”!
  • Találd meg Nevrát az alkímiai laboratóriumban és kérj tőle magyarázatot a hazugságára!
  • Találd meg Miikót bármennyire is össze vagy most zavarodva! Magyarázattal tartozik neked.

Párbeszédek

Lehetőségek:

1. 
- (Te jó ég? Kiráz a hideg.) /
- (Érzem, ahogy megemelkedik az adrenalinszintem.) /

2. 
- (Megkérem Nevrát)
- (Megkérem Ezarelt)
- (Megkérem Valkyont)

3.
- (Annyira örülök, hogy végre együtt tölthetünk egy kis időt!)
- (Jobban szerettem volna valaki mással eltölteni az időt.)

4.
- (Beszélgetek Ezarellel)
- (Beszélgetek Valkyonnal)
- (Beszélgetek Nevraval)







Ykhar


1. Vagy lehet, hogy eddig csak egy hasonmással beszéltem, most viszont az igazival.
- Tekints nyugodtan alakváltónak, biztosan te is az vagy! /
- Áhá, ez azt jelenti, hogy a mostani énem kedvesebb? +
- Fárosztő vagy? -

2. Nem szeretnéd folytatni a kutatást, amit elkezdtél?
- Dehogynem. De hasznosnak is szeretném érezni magam és szeretném jobban felhasználni az energiámat! /
- Még vannak hiányosságaim bizonyos területeken. De Keró felajánlotta, hogy beírat órákra, még várom a visszajelzést. /

3.
- (Purreru küldetés.) /
- (Purroko küldetés.) /
- (Purriry küldetés.) /

4. 
- Ez a küldetés érdekel. /
- (Megnézem a többi küldetést is.) /

................................................................................................................................


Karenn


1. Igen
- (Annyira tudtam.) /
- TUDTAM! /
- (Legalább most már képben vagyok.) /

2.
- (Társulok hozzá.) / (Több információ)
- (Elárulom.) / (Több párbeszéd)
- (Ráhagyom.) /
- (Meggyőzöm, hogy hagyja abba, amit csinál.) /

................................................................................................................................


Kero


1. Bocsánat az előbbiért, amikor Miikoval voltunk. Nem kellett volna átölelnem téged.
- Hát, bevallom, kicsit zavarba hozott. /
- Tényleg nem kellett volna. (Nem szeretem, ha hozzám érnek.) -
- Ugyan, örültem neki. +

2. Egyelőre nem beszélhetek róla...  De igen.
- Megértem, semmi gond. /
- Később beszélhettek róla? /
- Akkor ne beszélj róla. /

3. Beszéltem pár személlyel, akitől tanulhatnál Eldarya történelméről.
- Mikor kezdünk? +
- Óh ez remek! /
- Végre, már kezdtem lemondani róla. -

................................................................................................................................


Króm


1. Hát itt vagyok.
- Nem kellett volna! Jól vagyok. /
- Most hogy láttál, mehetsz is, nem? /
- Köszönöm. Ez nagyon aranyos tőled. +

2. Nem tudom mit gondolsz róla, és azt sem nagyon tudom, hogy én mit gondoljak.
- Én is így vagyok ezzel. Még mindig nem hiszel el, hogy mi történt. És nem értem, hogyan torkolhatott ekkora tragédiába. /
- Egyszerűen egy olyan történetbe keveredtünk, ami nagyon zűrösen végződött. /

3. Nagyon rosszul érzem magam a balenviaiak miatt.
- Én is... /
- Én pedig a mikonidák miatt. /
- Nem szabadna. Nem mi vagyunk a felelősek a történtekért. +

4. Melyiket választanád: a vöröset vagy a feketét?
- Választhatom mindkettőt? +
- A vöröset! /
- A Stendhalt! -
- A kettő közül egyiket sem. Sajnálom... -
- A feketét! Bár a vörös se rossz... /

5. Én? Egyáltalán nem. Nem csinálok semmi különöset.
- Nem volt túl meggyőző. +
- Min ügyködsz? /
- Hmm... Nem hiszek neked. -

................................................................................................................................


Alajéa


1. Értem. Én is megkérdeztem, de azt mondta, hogy már nagyon sokan jelentkeztek előttem, úgyhogy még meg kell szerveznie.
- Nem hiszem, hogy rád bízná ezt a küldetést. /
- Szeretnéd újra hallani Hunag Huát? +
- Nem félsz az utazástól? /

2.
- Szia Alajéa! Mit csinálsz éppen? / (További párbeszéd)
- (Jaj ne, Alajéa... Nem szeretnék vele beszélgetni.) -

3. Micsoda véletlen egybeesés.
- Igen. Mintha meg lett volna írva... /
- Nem nagyon hiszek a véletlen egybeesésekben. +
- Ne gúnyolódj rajtam! -

................................................................................................................................

Mery


1.
- Hát szia, csöppség. ♥ /
- Mery, nyugalom. /
- (Nem reagálok.) /

................................................................................................................................


Jamon

1.
- Jól vagyok, ne legyél már szomorú. -
- (Megvigasztalom.) /
- Ugye nem fogsz minden alkalommal sírni, amikor meglátsz? +

................................................................................................................................


Purreru

1. Aranyosak, nem?
- Haha, igen, de kicsit túlságosan is ragaszkodóak. /
- Nagyon! /
- Nem annyira szeretem a szőrös dolgokat... /

................................................................................................................................


Miiko

1. Mit tudsz Eldaryaáról?
- Csak annyit, amennyit az ittlétem óta megtudtam rólatok. /
- (Hogy ez egy romantikus-fantasztikus online játék helyes fiúkkal?) /

2. Valami baj van?
- (Elmagyarázom a dühöm okát) /
- (Hagyom, hogy elárasszon a düh) /
- (Lehordom, amiért átvert) /

................................................................................................................................


Ewelin

1. Akkor jó. Örülök, hogy legalább jól sikerült a gyógyitalom.
- Balenviában nem voltál túl jó formában. -
- Mi a baj? / (További párbeszéd)
- Gyógyital? / 

2. Igen
- Te minden tőled telhetőt megtettél. /
- Nem sikerülhet mindig minden. /

................................................................................................................................



Megszerezhető képek:




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

6. epizód - Az utazás előkészületei