Halloween 2019









Mentőexpedíció


Miikó eltűnt. Minden nap lehetőségünk van megmenteni őt, ha az adott jelenetben a megfelelő döntést hozzuk meg. Jó döntés esetében a Holtidéző szett egy-egy darabját kapjuk jutalmul.








Jövendőmondó szett

Felfedező utak során szerezheted meg a szett darabjait, továbbá egy új familiáris, egy Pterocorvus tojása is a tiéd lehet. Ha a a familiárisod nem találja meg az elrejtett dolgokat, a butikban is megvásárolhatod őket.



Purriry és Purreru butikjában a tavalyi szettek is megtalálhatóak








Extra szett - Bukott angyal

1500 feltöltési ponttól szerezheted be a bankban







Ajándék familiáris

Greifmar
Ha teljesítettük az eseményt és Miiko megmenekült, egy familiárist kapunk ajándékba.
Fontos, hogy a Holtidéző szett és az ajándékképek meglegyenek, különben elmarad a meglepetés.









Ajándékképek

Ha a megfelelő útvonalakat választod, 3 ajándék kép üti a markodat










Válaszok

Lehetőségek
1.
- (Támadó állást vettem fel, harcra készen.)
- (Hátrahőköltem.)
- (Megkönnyebbülten felsóhajtottam.)

2.
- (Tüzetesen átvizsgáltam a lehető legtöbb zúgot.)
- (Ha valóban a környéken van, lehet, hogy meghallhat minket?)
- (Az utat szegélyező szörnyűséges fák nagyon gyorsan megragadták a figyelmemet.)

3.
- (És ha megpróbál elmondani nekünk valamit?)
- (De nem szabadna lankadnia a figyelmemnek.)
- (Várt rám.)

4.
- (Folytatnom kell a küzdelmet.)
- (Kell lennie egy megoldásnak, amit még nem próbáltunk!)
- (Meg sem kottyanok neki.)

5.
- (Sóval kört rajzoltam magunk köré.)
- (A kívülről megtanult kántálást mondogattam.)
- (Kézbe vettem az egyik fegyvert, amelyet Leiftan felém nyújtott, hisz bármi megtörténhet.)

Nevra
1. Sajnálom. Furcsa módon jó kedvem lesz attól, hogy visszajövök ide.
- Elhallgatnál végre két percre?
- Per pillanat megértelek!
- Nem igazán értem, miért.

2. 
- Minden késlekedés nélkül itt kell hagyni ezt a helyet.
- Ez a fa... alaposan meg kell vizsgálni.
- Semmi pánik, teljesen jól vagyok.

3.
- Nevra... nem gondolod, hogy a lakásokat is át kellene kutatnunk?
- Nevra... miért hívják ezt a helyet Kárhozottak falujának?
- Nevra... nem gondolod, hogy együtt kellett volna maradnunk?

4. Gondolj pozitív dolgokra! Elmegyünk innen és megmentjük Miikot!
- (Megpróbáltam úgy alakítani a gondolataimat, hogy a küldetésünk céljára gondoltam.)
- (Megpróbáltam irányítani a gondolataimat, de nem sikerült, újra és újra csak azt a szörnyű fát láttam magam előtt, amely megpróbált elragadni.)
- (Megpróbáltam irányítani a gondolataimat, de nem sikerült, újra és újra csak a minket üldöző elkárhozottak arcát láttam magam előtt.)


Fúria
1. Lássuk csak. Ez egy olyan információ, amire nincs szükségetek, kicsi tündérek. Koncentráljatok inkább a kitsunera. Az idő telik és Cornelia már nem kezdő.
- "A kitsune"?! Maga tudja hol van Miiko?
- Cornélia? Ki az a Cornélia?
- Tudja esetleg, hogy hol van az Elátkozottak faluja?

2. Szegény bolondok!
- Ne vesztegessük az időt! Megpróbál minket csapdába csalni.
- Egyetértek Valkyonnal, menjünk az erdőbe.
- Tisztán látom, mire megy ki a játék.

3.
- Ez mind a maga hibája!
- Azért jött, hogy élvezze az előadást?!
- Segítsen nekünk, könyörgöm!!!

4. A szertartás elkezdődött. Siessetek. Most meg kell másznotok az Oltár lépcsőit.
- Milyen oltár?
- Milyen szertartás?
- Abbahagyja végre a ködösítést?!

5. Drága barátnőtök életét fogja feláldozni azért, hogy felébressze a kiűzött familiárist.
- Nincs vesztegetni való időnk. Ezarel, Valkyon, indulás.
- Honnan tudja maga mindezt?
- Ne manipuláljon minket!

Valkyon
1. Nekem ez nem tetszik. Ezen a helyen érzem a halált.
- Én majdnem klausztrofóbiás lettem.
- Igen... Nem tudom levenni a tekintetem ott arról az akasztófáról.
- Pontosan. Egy lélek sem él itt. A szoros érelmében. 

2. Ez nem csak egy érzés. És ha a boszorkány valóban éppen a holtakat kelti életre, hamarosan rosszabb is lesz.
- Valkyon, ha eltrelnénk a figyelmét, és meg tudnád váratlanul támadni a boszorkányt, le tudnád őt győzni?
- Ezarel, nincs valami elixír nálad, amivel innen, távolról hatástalaníthatnánk a boszorkányt?
- Akkor meg mire várunk? Gyerünk, vágjuk el ennek az átkozott familiárisnak az életfonalát.



Leiftan
1. Nagyon jó harcosok vagyunk, menjetek nyugodtan...
- (Túl sokan vannak az elkárhozottak, együtt kell maradnunk, kerül amibe kerül.)
- (Könnyes szemmel néztem őt és Nevrát. Érzem, hogy ez a legjobb megoldás.)
- (Az elkárhozottak minegy húszan voltak a sókör körül. Leiftan és Nevra nem boldogulnak egyedül.)



Cornélia
1. Feltételezem ti vagytok Miiko barátai. Azt hittem hamarabb találkozunk.
- (Jobb, ha nem szólunk egy szót sem, és hagyjuk őt beszélni.)
- És ő hol van? Mit tett Miikoval?!
- Ön Cornéla?

2.
- Hogyan segíthetnék én magának?
- Ha segítek magának, elengedi Miikot?
- Ha segítek magának, engedi elmenni Ezarelt és Valkyont?



Ezarel
1. Tessék? Hogy én, én maradjak itt az ön társaságában?!
- Tartson inkább engem itt helyette.
- Ez... Ez olyan dolog, amire gondolhattál volna, ugye Ezarel?
- Soha! Hallja? Soha!!!




Térkép

Laboráns udvarháza: Naomie paróka, félelmetes nyalóka, Sibylle paróka (jövendőmondó szett), Scolopendra- lélek, jövendőmondó körömcipő, Nightmare Chivalry csizma, candy corn, Laure paróka, jövendőmondó hajszalag

Elhagyatott temető: Twisted Harpy öv, félelmetes nyalóka, jövendőmondó nyakék, Twisted Harpy estélyi maszk, jövendőmondó gyűrű, Veiled Claws bokacsizma, Stained-glass Widow kesztyű, candy corn, félelmetes nyalóka,

Tüskebokor erdő: Kathleen paróka, Stained-glass Widow body,  Stained-glass Widow korona, Naomie paróka, Bakhrahell tojás, Twisted Harpy kesztyű,

Sütőtök fasor: jövendőmondó ruha, jövendőmondó fülbevaló, candy corn, Sibylle paróka, Nightmare Chivalry nadrág, Sibylle paróka

Kárhozottak faluja: Twisted Harpy száj, jövendőmondó köpönyeg, Veiled Claws pipa, félemetes nyalóka, candy corn, Augustine paróka, Stained-glass Widow kesztyű, merész body

Odessa operája: jövendőmondó csuklyás köpeny, Stained-glass Widow jogar, jövendőmondó hajszalag, Veiled Claws fülbevaló, félelmetes nyalóka, Sibylle paróka,  candy corn, Veiled Claws öv, Augustine paróka

Játékbabák szigete: Staindes-glass Widow szoknya, Sibylle paróka, jövendőmondó fülbevaló, Staindes-glass Widow cipő, Nightmare Chivalry álarc, Augustine paróka, jövendőmondó kártyapakli

Kísértetjárta erdő: Scolopendra-lélek, jövendőmondó nyakék, Naomie paróka, Sibylle paróka, candy corn,  jövendőmondó ruha, Nightmare Chivalry öv,

Pterocorvus tojás,  jövendőmondó fülbevaló, Laure paróka,


Boszorkányüst: jövendőmondó tőr, jövendőmondó köpönyeg, Kathleen paróka, Stained-glass Widow korona, Stained-glass Widow kesztyű, candy corn, Twisted Harpy szárnyak,  jövendőmondó fülbevaló

Ördögi oltár: Nightmare Chivalry szem, candy corn, Twisted Harpy nadrág, jövendőmondó fülbevaló, Laure paróka, Twisted Harpy estélyi maszk, jövendőmondó ruha,

Főnix vár: jövendőmondó kártyapakli, özvegyfátyól, félelmetes nyalóka,

Pterocorvus tojás, candy corn, Stained-glass Widow cipő, Augustine paróka, jövendőmondó tőr,


Kárhozott piramis: Veiled Claws csizma, Twisted Harpy kesztyű, Nightmare Chivalry köpeny, Twisted Harpy karmok, Stained-glass Widow

Elveszett lelkek labirintusa: Nightmare Chivalry szem, jövendőmondó gyűrű, jövendőmondó körömcipő, jövendőmondó tőr, candy corn, Veiled Claws body, jövendőmondó csuklyás köpeny,

Lávarepedés: jövendőmondó hajszalag,  Sibylle paróka, Scolopendra-lélek, Stained-glass Widow öv, denevér alsó, merész body,

Szellemek kútja: félelmetes nyalóka, Stained-glass Widow jogar, félelmetes nyalóka, candy corn, jövendőmondó gyűrű, jövendőmondó hajszalag, Augustine paróka

Szellemhajó: jövendőmondó gyűrű,  jövendőmondó ruha, jövendőmondó köpönyeg, jövendőmondó kártyapakli, Pterocorvus tojás, félemetes nyalóka

A felakasztott fája: jövendőmondó zsálya füstölő, jövendőmondó nyakék, Veiled Claws álarc



Esemény időtartama: Október 23. 11 óra - November 3. éjfél

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei