Valkyon 25.

 


1. 
- (Visszatartom és tovább nyújtom az ölelést.) +
- (Megkérem, hogy maradjon.) /
- (Hagyom elmenni.) -

2. De bevalotta!
- És ha az mondanám, hogy én vagyok Sába királynője, elhinnéd nekem, csak mert azt mondtam?! -
- Kimondani valamit még nem bizonyíték. +
- És akkor mi van? Nem ez lenne az első eset, hogy a bolondját járatja velünk. /

3.
- (Pontosan ilyennek képzeltem.) /
- (Egyáltalán nem hasonlít arra, amilyennek elképzeltem.) /

4.
- (Vajon ez igazi szőrme?) /
- Nem akarok az ágyadban aludni, ha te ezt hagyod! -
- (Akaratlanul is elfintorodtam. Remélem, nem igazi bunda...) +

5. Jól.
- Ez remek hír! +
- Nagyszerű! Látod, nem kellett volna ennyire tartanod tőle. /
- Rólam nem mondtál semmit, ugye? -

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei