Villámvásár 2021. március

 


Kedves őrzők!

Rengeteg huzavona és újra szavazás után úgy tűnik végre elkészültek a régi-új színvariációk a parokákhoz.

Erika, a Bellone, az Arminas és az Ellana parókák nemsokára elérhetőek lesznek a butikban. A Lindsay és a Maebh parókákat felfedező utak során szerezhetjük meg.



A tavalyi téli butik parókái is elérhetők lesznek ezekben a színekben:  Marie, a Laurine és a Holda. Illetve azok számára, akik megszerezték a Szarvassá változott fiú szettet a Diane paróka is.



Az első színvariáció a karácsonyi parókák esetében ingyenes. 

A villámvásár ideje: március 9-én 11 órától március 15-én éjfél.


Megjegyzések

  1. Szia, azt szeretném kérdezni, hogy a mostani eventhez lesz-e a blogodon segítség? Vagy van csak én nem tudtam megtaláni:c Nekem sokat szokott segíteni az oldalad, és köszönöm az eddigieket is

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei