Kedves Őrzők!

Elnézést, hogy csak ennyi idő után írok idő bármit is. Fogalmam sincs, hogy egyáltalán ide téved e még valaki, mindegy is. Csak szerettem volna leírni miért nincs több bejegyzés.

Az Eldarya volt messze a legkedvesebb játék számomra. Imádtam minden percét, a végigjátszásokat, szívesen költöttem rá pénzt, hogy minden lehetséges módon segíthessek másoknak is a végigjátszásban az összes szereplővel. 

Rengetek dolgot gyűjtöttem össze az évek során, a parókák és a képek voltak a kedvenceim. A magyar Eldarya elejétől fogva tag voltam és ez is boldogsággal töltött el. Aztán jött az a bizonyos tűz és a szerverek leégése. Úgy tűnt már sosem kaphatjuk vissza ezt a remek szórakozási felülelet, de aztán érkezett a jó hír rengeteg idő után, hogy sikerüt újra életre kelteni a Tündérországot. Persze nem sikerült minden felhasználó minden adatát megtartani és visszaállítani, újra kellett regisztrálni és előről kellett volna kezdeni mindent. Ezzel talán nem is lett volna baj, pedig rengetek energiám, időm és pénzem ment rá... Ami miatt feladtam, talán sokaknak bagatellnek tűnhet, de az a helyzet, hogy valaki lenyúlta a felhasználónevet és nálam ez volt a végsó csapás. Szóval szeretném ha tudnátok, hogy Amara, csak így mindenféle szám nélkül először én voltam, a kezdetektől. Sokat jelentett nekem ez a név, hisz a kedvenc sorzatomból vettem át és idén a könyvemet is ezen a művésznéven publikáltam. 

De ami volt elmúlt, biztosan okkal történt, én minden esetre sajnálom, hogy így történt. Szeretettel gondolok vissza az álmatlan éjszakákra, amikor mindenáron el akartam készíten a legújabb rész, hogy segíthessek, annak, aki erre a blogra téved.

Ha kezdőként esetleg ide tévedsz, kérlek használd a blogot, remélem segítséget találsz és haladsz, ameddig csak tudsz, bízom benne, hogy a folytatáshoz pedig megtalálod a meglelő oldalt. Sok sikert és nagyszerű felfedezést!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei