Tegyem vagy ne?

Sziasztok kedveseim.
Tudtam, hogy nem fog összejönni, s hogy nem tudok két oldalt egyszerre irányítani. Úgy gondolom ebből az oldal szerkesztői is rájöhettek, hogy miként teszem-veszem dolgaim. Tudtalan vagyok még. Nem tudom mi jó, mi rossz. Az élet nem tanított még semmire, de érzem, hogy sikerülni fog tudnom. Sajnos el-el válok eme oldaltól melybe igaz, nem firkantottam túl sokat, még is élveztem azt az eltelt időt, amelyen keresztül itt lehettem. Nem ismertem nagyon senkit, úgy mondható magányos farkas voltam itt, illetve nem is nagyon véltem azt, hogy szükségem lenne. Mivel az a kérdés, hogy menjek, vagy maradjak, így azt választom, hogy elmegyek ezzel jót teszek az asztalra, és rosszat. A jó az, hogy nem kell nektek várnotok mindig rám, és arra, hogy én végre kirakjam nektek ezt a fajta segítséget. A rossz pedig az, hogy elvesztetek egy embert ami több munka, de higgye el nekem az oldal vezetője, hogy a kevesebb néha több. Igaz, hogy e oldalt nem sokan ismerik, de aki ismeri azért jöjjön fel, mert élvezi az oldalt, ne pedig azért, hogy szájába tömve az összes itt található dolgot elküldjék, illetve még beszélhetnék a hátsószándékról. Köszönöm az oldal készítőjének, hogy eme csodálatos helyen tartózkodhassak, illetve mert a bizalmai segítettek. Illetőlegesen még LadyAly3-nak is köszönök mindent, hogy nem volt velem elutasító, és nem szegült ellen még egy szerkesztőnek! Ez a világ legjobb weboldala :)

Üdv: Mikarowa Miayulu
         (Anticlove Magyarország hivatalos oldalának vezetője)

Megjegyzések

  1. Mi örültünk, hogy az oldal részese vagy:)
    De úgy tűnik, a harmadik szerkesztő egy elátkozott poszt :(
    További sikereket kívánunk Neked az életben, és köszönjük, hogyha csak rövid ideig is, de velünk voltál.

    xoxo,
    T

    VálaszTörlés
  2. Igen ez tényleg így van, Nevra és az Árnyék Gárda úgy tűnik nem enged közel magához akárkit. Sajnáljuk, hogy elmész, de azt kell tenned ami neked a legjobb. Köszönjük az eddigi munkádat, mert hasznos volt, én is további sikereket kívánok Neked!

    Addig pedig amíg nem lesz új jelölt Nevrára ismét szívesen bevállalom.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei