Kibeszélő + új jelszó

Kedves Őrzők! 


Nektek hogy tetszett az event? Azért nem azonnal hoztam ezt a posztot, mert kicsit le kellett ülepednie bennem a csalódásnak, hogy a pozitív dolgokat is meglássam... Hát, nehezen ment.
A szettek igazából tetszettek, de nagyon nehéz volt a színekkel variálni, nekem legalábbis rettenetesen kicsik voltak azok a képek, hogy meg tudjak állapítani, fehér, törtfehér vagy barna az adott ruhadarab... Néhol el is vétettem... :( 
Az akadozó rendszer... az nagyon bosszantott, az egyetem miatt csak este van időm fellépni és mindig estére mondta be az unalmast! De legalább kaptunk plusz egy napot, na nem mintha nekem ez annyira nagy vigasz lett volna, viszont sikerült megszereznem legalább a familiárist. Mind magyar mind francia szerveren.
Francián ki is költöttem a drágát, +302 a szerencséje, és végülis hozza a dolgokat, habár egyelőre nagyon alkimista ez a kis jószág, mert csak olyan dolgokat hoz mind a két térképről (francián Jáde partjai is elérhetőek, magyaron a 7. epizód befejezése után válik elérhetővé).
Szóóóóóval, tudom, hogy nagy felelősség és rengeteg munka egy oldal működtetése és mindenhol vannak hibák, meg hát Murphy szerint minden elromlik ami el tud romolni... De maximalista vagyok és addig inkább nem vágok bele, amíg biztosan nem tudom, hogy igenis működni fog! 

Nektek mi a véleményetek az eseménnyel kapcsolatban? Láttam, chatben többen panaszkodtatok a lassú szerver miatt.
Kikeltették a kis familiárist? 



FONTOS!

Ahogy olvasgattam a fórumokat és egyéb Eldaryás oldalakat, feltűnt, hogy a napokban többeknek eltűnt maanája, familiárisa. Nem szép dolog, amikor átvernek minket, de tehetünk ellene! 
Itt van egy kis segítség ehhez nektek:


JELSZÓ ÖT LÉPÉSBEN 
A könnyen megjegyezhető, mégis megfelelően biztonságosnak tekinthető jelszó megalkotásához kövessük az alábbi lépéseket: 
1. Vegyünk legalább egy tíz szót tartalmazó mondatot (vagy többet), és jegyezzük meg azt. 
Például: „Véletlenszerű karaktereket megjegyezni nem egyszerű. Szerencsére van rá egy jó módszerünk.” 

2. Az első karakterek alapján hozzuk létre kódunkat, ez példánk szerint: vkmnesvrejm 

3. Helyezzük el benne a nagybetűket: VkmneSvrejm 

4. Egészítsük ki számmal (írjuk bele szerencseszámunkat, vagy egyes karaktereket cseréljük számra): Vkmn3Svr3jm 

5. Végül helyezzünk el benne pár speciális karaktert is (például a mondatvégi írásjeleket): Vkmn3.Svr3jm.

Ha többet szeretnétek erről megtudni, kattintsatok a LINKRE.

Megjegyzések

  1. Sziasztok!:)

    Én őszintén szólva semmi pozitívat nem tudok elmondani az eventről:/ Ennél rosszabb nem is nagyon lehetett volna!:c A familiáris meg valami borzadály ._. Szerintem undorító ahogy kinéz és még csak nem is aranyos :c -.- Úgy néz ki mint egy nagyon elcs*szett mutáns galamb... Elnézést a csúnya kifejezésért, de szebben nem tudtam megfogalmazni... :/ És akkor nekem még kevés szerencsével is kelt ki a nyomorékja.. -.- Szimplán csak Csufi-nak neveztem el XD mert sajnos illik rá a név :ccc Nem teljesít annyira rosszul, de őszintén szólva én elájulva sem vagyok tőle :/ Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy fog festeni meg főleg teljesíteni felnőttként, de amint ez megtörténik váltom is le, mert ennél kb bármi jobb... Én Valuret-ről álmodtam... Az szép és cuki egyszerre*-* Erre egy ilyen ocsmány kis.. ( nem írok már inkább semmit se ) leptek meg-.- ... Szóval nekem csak csalódás volt az egész, főleg familiáris terén... Egy két cucc jól néz ki, de kb ennyi... Fizetni nem érte volna meg 1 maana-t se... Remélem következő event-nél jobban oda teszik majd magukat, mert ilyet kb egy 5 éves gyerek is össze tudott volna barmolni-.- ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én imádtam az event ruhadarabjait, főleg Ezarel szettjét. Nagyon élveztem összeszedni a bonbonok hozzávalóit és elosztogatni. Szerintem ez elég jó ötlet volt. A familiárissal viszont egyet kell értenem, én sem estem hanyatt tőle, nekem sem túl szimpatikus, eleve nem szeretem madarakat. Az enyém +323-as szerencsével kelt ki, aminek nagyon örültem, és bár azt gondoltam nem hoz sok értelmes dolgot, ez nem igaz. Maga a térkép eleve nem túl izgalmas, a batyuk azonban mindig meg vannak. Én is várom, hogy meglássam milyen lesz a 3. fázis és cserélem vissza az okanyára vagy kipróbálom a danalasmt. Azzal is egyet értek, hogy borzasztó drágák voltak a butikban a dolgot, pedig más színekben is terveztem beszerezni. Az pedig már nevetséges, hogy eladni sem lehet piacon a megszerzett darabokat...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei