2017 januárja: Árnyék Gárda

Sziasztok!

Ismét egy újabb hónapot zártunk... és ismét az Árnyék gárda nyert. Hát, van ilyen... Majd amikor a többi gárda is magasabb lélekszámú lesz, megfordul a kocka! :D 

Minden eddigi nyereményt megtekinthettek a Gárdák részben.


2017. január
Nyertes: Árnyék Gárda
Nyeremény: Hóvihar balett
Megtalálható: arckiegészítők




Valamint le is zárult egy szavazás! 
Nem meglepő módon a legtöbben a Nevra által készített szobát választottátok (én nem bírtam ki, mind a hármat megszereztem :3 )
Tehát

Nevra: 39-en

Ezarel: 28-an

Valkyon: 29-en

Ki is tettétek háttereteknek a szobát? Vagy tartogatjátok egy hozzáillő szetthez? :D 
(Ha bekülditek e-mailben a szettetek, fel is teszem ebbe a bejegyzésbe, és megmutathatjátok másnak! csabitasboljelesnektek@gmail.com; akár névvel, akár név nélkül!)


Karakterek:

LadyAly3 ennyire hangulatos

 
M a tavaszra hangolódik már 


R így néz ki


Rose várja Valentint a rózsákkal és nyíllal


Ha szeretnétek, ti is beküldhetitek a karaktereket, névvel, monogrammal vagy akár név nélkül, egy hangulatos kis szöveggel! :D


Megjegyzések

  1. Bár az árnyékgárdába kerültem volna, vagy az obszidián is jobb lett volna. Utálom az abszintet. >< Kár, hogy fix. Na sebaj, talán egyszer többen leszünk.

    Nevra szobája a legtutibb, de én is megszereztem mindet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, én sem árnyékos vagyok, de meg vagyok elégedve vele!
      Egy nagy gárdához tartozunk, hiszen mindenki Eel tagja! Szóval a sok felháborodást az oldalon és facebookon nem értem... De teljesen érthető, más is szeretné az ajándékot, és más is szeretné 1000 maanáért, hogy gyűjtögethessen.

      Jól tetted:3 oda vagyok mindért! :D


      xoxo,
      T

      Törlés
  2. Engem nem feltétlenül az ajándékok érdekelnek, eddig is megvettem amit megtetszett. Azt hiszem ezt a kis hóvihar balettet is begyűjtöm majd, ha nem lesz aranyáron. :D Nincs is vele semmi baj, ez természetes, hisz mind fontos szerepet töltünk be. Talán csak a vezetők miatt érzem úgy, hogy nem épp a legjobb ahol vagyok. :D De hát mivel ez marad csak meg kell szeretni, nem? :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei