Ezarel

Ezarel

1. Szegény Króm! Alajea... Szóval nem nagyon kedvelik.
- Hogyhogy? Te nem voltál ott a csapattársak kiosztásánál? +5
- Én kedvelem... Nem értem, mi bajotok vele. -5
- Sosem voltam még vele küldetésen. /

2. Már előre tudom, hogy nem jönnénk ki egymással.
- Ítélkezel felette, pedig nem is ismered... -5
- Milyen személyiségű emberekkel szoktál kijönni? /
- Kár! Biztos vagyok benne, hogy nagyon kedves személyiség. +5

3. Ezarel (Karakter beszél)
-(Én kedvelem Alajeát.) /
-Bevallom, én se nagyon kedvelem.-
-(Hagyjuk, én se ismerem annyira.) /

4.
- (Beszélek Ezarellel az aggodalmamról.) /
- (Nem mondok semmit Ezarelnek.) /

5. Kiváló az emlékezete.
-Neked nem? /
-Nekem nem mindig. +5
-Akkor csináld gyorsan! -5

6. Ez azért van, mert megszállt téged a gonosz.
-"Megszállt"? Mint az Ördögűzőben? +5
-"Megszállt"? Azért ez kicsit erős kifejezés. /
-"Megszállt"? Nem éreztem úgy. -5

7. Iszunk valamit, hogy kicsit kieresszük a gőzt?
- (Elutasítom)/
- (Elfogadom)/

8. Miért mellém jössz?
- Mert ehhez van kedvem. /
- Mert tudom, hogy örülni fogsz neki. /
- Csak hogy idegesítselek, mint mindig. -5

9. Véget vetettünk egy "sorozatgyilkos" ámokfutásának.
- De biztosan tudtunk volna hatni rá. /
- De milyen áron??? -5
- Igen, ez a fő. +5

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei