Nevra

Nevra



1. Komolyan mondom... Szeretnél egy bocsánatkérő puszit?
-Rendben... +5
-Nem, köszi. -5
-(Nem mondok semmit.) /

2. Idegesnek tűnsz.
-Kicsit az vagyok. Három napja kutatom az erdőt és semmi.  -5
-Inkább kiábrándult vagyok... Több történésre számítottam. /
-Nem vagyok az... Csak kicsit elegem van belőle, hogy semmilyen kézzelfogható nyomot nem találok. +5

3. Mondj egyet.
-Ykhar, Alajea... -5
-Króm! +5
- ... /

4. Nem. Pedig kifinomult a hallásom...
-(Azt hallottam, hogy a vámpíroknak tízszer kifinomultabb érzékeik vannak, mint az embereknek.) 
Tehát igaz?-5
-Igen, azt hiszem, már mondtad.-5
-Nem zavaró? /

5. Micsoda?
-Mindent hallani... Én például a legkisebb zajt sem viselem el, ha alszom például... /
-Mindent hallani...Nem tudom, hogy én el tudnám-e viselni, ha az összes zajt "felerősítve" hallanám./
-Mindent hallani...Nekem nem túl jó a hallásom. 
(Ami talán annak is köszönhető, hogy gyakran elkalandozok...) /

6. Már az is baj, hogy csinosnak mertelek nevezni?
-Megígérted, hogy abbahagyod ezt. -5
-Nem, az nem baj. /
-Csak nem szép dolog hazudni, ennyi. +5

7. Edward Aloysius Murphy.
-Junior? /
-És az ki? /
-Hát, én csak a Murphy-törvényt ismerem... +5

8. Ilyen közel hozzám?
-Csak mert egy ilyen jóképű férfinak nem tudok ellenállni. -
-Igazából, inkább máshova megyek. /
-Miért ne? +5

9. Amit kellett. Emiatt ne fájjon a fejed!
-De biztosan tudtunk volna hatni rá!!! /
-Éppen megöltünk valakit, fájhat egy kicsit a fejem, nem? -5
-Igazad van... +5

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei