11. Epizód - Legendás látogató

Sziasztok!

Befejeztem végre a végigjátszásokat, bocsánat, hogy ennyit kellett várni, de nem voltam itthon. Valamiért csak az egyik képet sikerült megszereznem, nem értem miért. Francián egyből meg volt mindkettő. Na mindegy, azért még próbálkozom majd. Ha esetleg kimaradt volna párbeszéd, azt jelezzétek nyugodtan. Nem mentettem el a munkám és valaki bezárta, így lehetnek hiányosságok.

Mindkát képhez állítsátok a "Szíved választottja" részt valakire.



Jelmagyarázat:
+ pozitív válsz
- negatív válasz
/ semleges válasz

Rövid történet: A gyűlés óta nem tudod, hogyan viselkedj, de nem is lesz időd ezen gondolkodni, mert küldött érkezik Eldaryába. Ki lehet az? Miért ilyen izgatott mindenki az érkezése kapcsán? Derítsd ki a történetét!

Elérhető szint: 13.
Megszerezhető képek száma: 2/2
Maana fogyasztás: kb 2000

Új helyszín:
Új karakter: Huang Hua, Feng Zifu

Feladatok:


  • Menj és beszélgess Karennel.
  • Menj oda Karennhez a boltívek alá.
  • Menj ki innen.
  • Menj a szobádba és beszélj Karennel
  • Szerezz híreket Ezarelről, Valkyonről és Nevráról, majd menj vissza a szobádba
  • Egyél valamit.
  • Menj a sokajtós terembe és hallgasd meg a bejelentést.
  • Menj a szobádba és gondold át nyugodtan, amit hallottál.
  • Kérdezd meg Purraltól a küldetés célját.
  • Keress cseresznyevirágot, citromokat (erdő széle) és homoktüzet Eel tengerpartján. 
  • Vidd el az összes tárgyat Purralnak. 
  • Menj a szobádba és várakozz...?
  • Keresd meg Purriryt, és vegyél egy új ruhát!
  • Menj vissza a szobádba!
  • Faggasd ki a gárda tagjait Huang Huával és "Ziffel" kapcsolatban.
  • Miiko hívat a kristályterembe, menj oda!
  • Távozz a kristályteremből és várd meg, amíg Huang Hua befejezte a pihenőjét.
  • Menj a könyvtárba és tudj meg többet a kapukról.
  • Menj a kristályterembe és találkozz Huang Huával.
  • Vidd el Huang Huát egy "kellemes és hűs" helyre valahol a H.G-n belül. Ne hagyd el a főhadiszállást!
  • Vidd el Feng Zifut és Huang Huát ebédelni.
  • Már régóta nem beszélgettél a fiúkkal! Találd meg őket!
  • Menj a szobádba és pihenj le.
  • Várd meg Huang Huát a szobája előtt.
  • Mutasd meg a főhadiszállás külső részeit.
  • Menj a kristályterembe és segíts a gyűlésen, ami nem ígérkezik túl könnyűnek.
  • Búcsúzz el Huang Huától.


  • Párbeszédek

    Lehetőségek:

    1.
    (Bevallom, hogy utólag visszatekintve egyáltalán nem bánom, amit tettünk.) /
    (Pont ezért kell folytatnom, nem szabad feladnom.) /
    (Bár azért a vérben úszó kezeimet nehezen tudom elfeledni.) /

    2.
    - (Mivel Jamon nem tud segíteni, jobb lesz, ha megyek és bekapok valamit. Elmúlt dél, éhes vagyok.)/
    - (Talán mégis egyedül kellene edzenem?)/

    3.
    (Lehet, hogy részben felelős vagyok a történtekért, de akkor sem szeretném megosztani az adagomat Karennel.)/
    (Közbe kell lépnem, ez az én hibám is. Megkérem Karutót, hogy adja oda neki az én adagomat.)/
    (Úgy kell neki! Majd elgondolkodik. Nem szeretném megosztani az adagomat Karennel.) /

    4.
    (A Ren - Fenghuang családé.)
    (A Ren - Fengkang családé.)
    (A Ren - Fengchang családé.)

    5.
    (Azt hiszem, hogy a Hameling-Waser síp.)
    (Azt hiszem, hogy a Hameln-Waser síp.)
    (Azt hiszem, hogy a Hameln-Weser síp.)

    6.
    (Balvenia.)
    (Balenvia.)
    (Blavenia.)

    7.
    (Még nem győzött meg a dolog, még át kell gondolnom ezt az egészet...)/
    (Vajon tényleg nincs semmi összefüggés?)/
    (Nem, Karakter, ez lehetetlen. Biztos nincs semmi összefüggés a társaságok és Eldarya között.)/

    8.
    (Igaza van, lehet, hogy új ruhát kéne vennem... Megyek felkeresem Purriryt.) Illusztráció
    (Összevissza beszél, nem öltözöm át.)

    9.
    (Azt hiszem, hogy Huang Hua a férfi.)/
    (Lehet, hogy Huang Hua egy nő?)/

    10.
    (Akárhogyan is, nagyon szép.)/
    (Nem tűnik túl karizmatikusnak.)/
    (Nem tűnik valami különlegesnek.)/

    11.
    (Odamegyek Alajéához.) +Alajéa
    (Odamegyek Karennhez) + Karenn
    (Odamegyek Karutohoz.) +Karuto

    12.
    (Veszem a lapot.)+5
    (Nem megyek bele a játékba.)-5

    13.
    (Nincs vesztegetni való időm...)/
    (Semmit nem veszíthetek...)/
    14.
    (Komolyan emberek, nyugalom, ez nem a világ vége.)/
    (Bevallom, nekem is nehéz visszafognom magam.)/
    (Nem igazán értem miért, de mindegy...)/

    14.
    (Közbelépni.)/
    (Hagyni őket.)/

    15.
    (Inkább elmegyek innen.)/

    (Bemutatom Alajéát Huang Huának.)+5 Alajéa

















    Leiftan:

    1. Elfelejtettem...
    - Szeretnél velem ebédelni legközelebb? +5
    - Nem olyan vészes időnként kihagyni egy étkezést. /
    - Az étkezések nagyon fontosak! Helyesen kell táplálkozni! -5













    Króm:

    1. Szia Karakter!
    - Most nem próbálkozol új köszönési formával? -
    - Szia Króm! Jól vagy? /
    - Hey Baby, mi a pálya? +5













    Alajéa:

    1. Ó Karakter, viszajöttek!!! Ezarel, Nevra... és még Valkyon is!
    - Biztosan örülsz, hogy Nevra viszatért. / (Több párbeszéed)
    - Hogy érted, hogy "még Valkyon is"? /
    - Szóval megkérdezheted Ezareltől, hogy miért adta neked az a mézeskenyeret! /

    2. Igazad van, nyerjen a jobb <3
    - (Tessék? Ezt komolyan gondolja?)/
    - Sok sikert!/

    3. Nincs semmi gond köztetek, ugye?
    - Nem szeretnék beszélni róla. +5
    - Nincs, miért? -5
    - Összevesztünk. /

    4. Annyira gyönyörű, én is szeretnék olyan lenni, mint ő.
    - Értem már! De hát neked már meg van a saját stílusod! +5
    - Purriryt kéne megkérdezned! /

    5. Tudod mi az a fenghuang egyáltalán?
    - Természetesen./
    - Egyáltalán nem./

    6. Nagyon szeretnék a helyedben lenni... El sem tudod képzelni!
    - Ez azt hiszem nem fog egyhamar megtörténni. /
    - Lehet, hogy hamarosan Te következel. /
    - Cseréljünk? /

    7. Akkor mondd csak mi az?
    - Egy főnix.
    - Egy Yokai!
    - Egy Nue!













    Karenn:

    1. A titkos küldetésről, amit Nevra nem árult el nekem, mielőtt olyan sietősen útra keltek!/Engem furdal a kíváncsiság...
    - Majd megtudjuk, ha itt az ideje. -10
    - És csodálkozol, ha aztán bajba kerülsz? /
    - Ezt nem mondhatod komolyan? +5

    2. Szeretnél elrejtőzni velem?
    - (Nincs kedvem kémkedni utánuk.) Ne haragudj, de ebbe nem szeretnék belekeveredni! /
    - (Tényleg izgalmasnak tűnik.) Rendben, rejtőzzünk el! /

    3.
    - (Amúgy tényleg van valami izgalmas a mások utáni kémkedésben...) +5
    - (Félek, hogy lebukunk... El sem merem képzelni, mit csinálna velünk Miiko.) -5
    - (Ha nyugton maradok és nem csapok zajt, nem fognak észrevenni.) /

    4. Őrület! Ezek nagyon komoly dolgok...
    - Bevallom, ezek után nagyon izgatott lettem én is. +5
    - Jobb lesz, ha indulunk, még mielőtt valaki itt terem. /
    - Nem vagyok benne biztos, hogy szeretnék egy súlyos titokkal élni csak miattad. -5

    5.
    - Még ha gyűlölöm is a pletykákat. -5
    - Sosem érdekeltek túlságoan a pletykák és a szóbeszédek. / (További párbeszéd)
    - Ugyanakkor imádom a kis pletykákat. +5

    6.
    - Karenn, kedvellek téged, de kockázatos veled lennem. +5
    - Karenn, sokkal jobban oda kell figyelnünk. /
    - Karenn, nem szeretném, hogy bajba keverj. -5

    7. Amikor találkoztunk az erdőben mondhattad volna, hogy nem szeretnéd, hogy együtt menjünk vissza a főhadiszállásra!
    - Akkor nem zavart. /
    - Ööö... (Igaza van.) /

    8. Eddig szimpatikusnak tartottalak, de jobb lesz, ha átértékelem a véleményem.
    - Sajnálom, de nagyon stresszelt a helyzet és rosszul reagáltam... +5
    - Csak szerettem volna elmondani a véleményem. /
    - Csak képzelődöm, vagy tényleg engem hibáztatsz? -5

    9. Hm?
    - Nevra a testvéred? /(További párbeszéd)
    - Szerelmes vagy Nevrába? /
    - Hogy lehet, hogy ilyen közel állsz Nevrához? /

    10. Ha azt mondanám nézd meg Ewelint, akkor azt gondolnád, hogy Ezarel testvére?
    - Nem tűnik úgy, hogy nagyon közel állnának egymáshoz, úgyhogy meglepne. /
    - Miért ne. Alig ismerem Ezarelt. /
    - Nem tudom, nehéz kérdés... /

    11.
    - (Lehet, hogy részben felelős vagyok a történtekért, de akkor sem szeretném megosztani az adagomat Karennel.) /
    - (Úgy kell neki! Majd elgondolkodik. Nem szeretném megosztani az adagomat Karennel.)/
    - (Közbe kell lépnem, ez az én hibám is. Megkérem Krutót, hogy adja oda neki az én adagomat./













    Miiko:

    1. Mivel nem tudtunk nekik segíteni, rendekezésükre bocsátjuk az eszközeinket...
    - (Egy kincs? Nagyon kíváncsi lennék erre a sípra.)/
    - (Hameln... Mint "A hamelni patkányfogóban"?)/
    - (Hameln-Weser? Ez németesen hangzik. Mi köze ennek a híres Huang Huához?)/
    2.
    3.
    - (Elmondom, hogy mit gondolok.) /
    - (Tartózkodom.) /
    - (Rövidre fogom.) /













    Karuto:

    1. Praktikus a portörléshez és az edények mosásához.
    - És a te zsíros kötényed? -5
    - ... (Nem is tudom mit mondhatnék.) +5
    - A ruhám igazán nagyon szép. Nekem nagyon tetszik. /













    Purriry:

    1. Az olyan snassz.
    - Hm, nincs egy másdik modelled? (600 maana, illusztráció)
    - Ez csodálatos! (420 maana, illusztráció)

    2. Óh, akkor biztos érdekel...
    - Egyáltalán nem.
    - Igen, meg szeretném venni. (illusztráció)

    3. A kedvezménnyel, 420 maana lesz.
    - Azt hiszem mégis kihagyom. Még így is nagyon drága.
    - Rendben, mindjárt adom. (Illusztráció)













    Huang Hua:

    1.

    2. Nagyon örülök, hogy megismerhettelek.
    - (Érdekel is engem...) -5
    - Én is örülök, hogy megismertük egymást! +5
    - Pedig nem vagyok túl érdekes... /

    3. Milyen pletykákat hallottál?
    - Például, hogy a Főnix 500 évig él./
    - Például, hogy a Főnix a hamvaiból születik újjá./
    - Például, hogy a Főnix könnyei bárkit meggyógyítanak, még a halottat is./













    Kero:

    1. Jó ítélőképseggel rendelkeznek.
    - Remélem nem fog csalódni. +5
    - Akkor azt hiszi, hogy jó ember vagyok? /
    - Akkor hogy nem érezte, hogy nem én vagyok a megfelelő társalkodónő? -5













    Ykhar:

    1. Sokt utaztam munka miatt. Mindig meg kellett tanulnom a helyi nylevváltozatokat.
    - Lenyűgöző! /
    - Nagyon érdekes életed lehetett... (Elgondolkodtam.) -5
    - Akkor most hagylak is... +5













    Cryllis:

    1. Szia, mi szél hozott erre?
    - Azt fogod hinni, hogy túl kíváncsi vagyok, ha megmondom. +5
    - Semmi különös, csak sétálgatok. -5
    - Kíváncsi vagyok mindneki véleményére a küldöttel kapcsolatban. /

    Megszerezhető képek:




    Megjegyzések

    Népszerű bejegyzések ezen a blogon

    19. epizód - Megdobbanó szívek

    13. epizód - Mnémoszüné

    6. epizód - Az utazás előkészületei