Nevra

Nevra



1. 
- (Azt hiszem, hogy szeretném megcsókolni... Mi lelt engem?) +5
- (Kiszabadítottam magam a karjából). /

2. 
- Óh igen, gazdám... Nagyon rosszul viselkedtem. +5
- Szerintem inkább te érdemelnél elfenekelést. / 
- Nevra! Ez kicsit durva volt... -5

3.
- Ez lehetővé tenné az érkezések kontrollálását és az étel-ellátásotok kiszámíthatóságát is. /
- Ez lehetővé tenné, hogy hazamenjek... -

4. Óh Karakter, megmondanád neki, hogy az öltözékem már pont olyan elegáns és tökéletes. mint ő maga?
- Igen, valóban nagyon jól nézel ki már így is. +5
- (Inkább nem szólok bele. Akármit mondanék, azzal biztosan megbántanám vagy az egyiket vagy a másikat.)/
- Egy kicsit még tehetnél a megjelenésedért, nem is beszélve arról, hogy te vagy a Gárda vezetője! -5

5. Ne vágj már ilyen fejet...
- <<Ölelj már át.>> Ezt akartad mondani? -5
- Ez a gyenge pontja, ostoba voltam. /
- (Próbáltam mosolyt erőltetni az arcomra.) +5

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei