Ezarel


1. Képzelődöm, vagy egy kis irigységet látok a tekintetedben?
- Lehet. Szerettem volna ezt a küldetést kapni. /
- (Tényleg irigykedek, de kizárt, hogy ezt bevalljam neki.) +5
- Nem irigykedek! -5

2.
- Kasztór és ki? /
- (Kasztór és Polüdeukész. Ez rémlik!) /

3. 
- (Biztos vagyok benne, hogy az Elvarázsolt Körhinta Polüdeukészéra céloz!) -5
- (Az Alkonyat után... Lehet, hogy van egy példányuk az Éhezők viadalából is? /
- (Ööö... Nem értem miről beszél.) /
- Mármint Kasztor atya? /
- (Lehet, hogy a római mitológia ikreiről, a dioszkuroszokról beszél?) /

4. Jól vagyok... Legalábbis addig jól voltam, amíg ki nem derült, hogy veled megyek Balenviába.
- Ezzel én is így vagyok... /
- (Nem törődöm vele.) +5
- Kedves, igazán kedves. -5

5. Azért remélem, nem leszel szigorú velem...
- Nem haragszom... /
- Majd meglátjuk. Legyél kedves és akkor talán megkegyelmezek. ♥ /

6. 
- (Nem szólok semmit.) /
- Azért köszönöm, hogy bocsánatot kértél. /

7. Egyelőre semmire. Megfigyelő álláspontra helyezkedem. Neked mi a véleményed?
- Talán egy hegyi szörny vagy egy növényszerű valami...? +5
- Fogalmam sincs. Sajnálom. /
- Talán egy szellem? /
- Én a sárkánykígyóra gondoltam... /

8. ...
- (Úgy csinálok, mintha semmi sem történt volna.) /
- Csak egy reflex volt, bocsánat... -5
- Ne haragudj! (Zavarba jöttem és elengedtem.) +5

9. Nem muszáj válaszolnom neked.
- Csak meglepett ez a magyarázat nélküli "nem". /
- Az igaz. Csak kíváncsi voltam. Bocsánat. +5
- Mondhatnád azt, hogy "Nem válaszolhatok, mert blablabla." -5

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei