Valkyon




1. Velem nincs semmi különös.
- Akkor most van egy kis időd saját magadra. -5
- Nincs most küldetésed? /
- Úgy szerettem volna veled menni küldetésre. +5

2. Értem.
- Remélem, nem lesz túl szigorú velem. /
- Érzem, hogy jól fogok szórakozni vele. -5
- Azért egy kicsit félek. +5

3. Valóban.
- Kimerültnek látszol... Jól vagy? /
- (Nem kommentálom.) /
- Kimerültnek látszol... Hatalmas karikák vannak a szemed alatt. -5
- Kimerültnek látszol... Nem akarsz pihenni egy kicsit? /

4. Valami nem tetszik?
- Ellenkezőleg. Örülök, hogy jobban megismerhetem Valkyont. -5
- Hát, nem könnyű kiigazodni Valkyonon. /
- Minden a legnagyobb rendben. Megbízom Valkyonban. +5

5.
- Megértőbbnek kellett volna lennem a tegnapi beszélgetésünkkor. /
- Szeretném megköszönni, hogy ennyire vigyázol ránk. /

6. Mi az? Bocs csak éppen arra a lényre gondoltam, ami itt járhatott.
- És? /
- Szerinted a sárkánykígyó az? /
- Van ötleted, hogy mi lehet? /

7. Valamilyen növényszerű lényre gondolnék.
- Valamilyen "hegyi szörnyre"? /
- Például egy dryádra? /

8. Ne haragudj Karakter. Hajlamos vagyok néha hangosan gondolkozni, amikor dolgozom. 
- Ne kérj bocsánatot! Legalább végre beszélsz! -5
- Nem zavar. Szeretem hallani a hangod. +5
- Megértem. Néha úgy könnyebben megy a gondolkodás. /

9. Értettem, főnök! (KRÓM)
- Cuki, hogy Króm így engedelmeskedik neked. +5
- Nagyon jól megértitek egymást Krómmal. -5
- Akkor megyünk, főnök? /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei