Nevra





1. Nem.
- Ne haragudj... azt hiszem, hülyeséget kérdeztem. +
- Csak udvarias akartam lenni, nem kell rögtön leharapni a fejem! -
- Nem számítottam ekkora őszinteségre. /

2. Ezt a szobrot tisztelgésül állították... ööö...
- Posszeidón előtt? +
- Nem tudod lefordítani a végét? -
- Ki előtt? (Úgy látszik, valamiért nem akarja kibökni.) /

3. Komolyan azt gondolod, hogy a vámíprok és a tűz jól megvannak egymással?
- Még fokhagymás pirítóst is szoktál enni. +
- Nem látom az összefüggést a vámpírlét és egy varázsige ismerete között. /
- Nem pont rólad beszéltem, Miszter Egoista!-

4. Rá. Pont ezt akartam kérdezni én is. Olyan érzésem van, mintha évek óta nem láttalak volna. Úgy hiányzol.
- Mintha egy csöppet túloznál... /
- Mégsem jöttél át tegnap éjjel. -
- Akkor lehet, hogy ritkábban kéne találkoznunk... ha ez az eredménye. +

5. Kár. Pedig reménykedtem, hogy csak egy rossz álom volt. De azért jó reggelt! ♥
- Jó reggelt! ♥ (Gyengéden megcsókoltam.) + Illusztráció
- Hát, nem az volt. Sajnálom. (Megpusziltam a homlokát.) -
- Na, itt az ideje felkelni! (Puszit nyomtam a szájára.) /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei