Leiftan



1. És veszélyes.
- Veszélyes? Miért mondod ezt? /
- Igen, a tartóoszlopok repedései engem sem nyugtatnak meg. +
- Nekem, személy szerint tökéletesen, megfelel. -

2.
 - Miért? Miért tüntettetek el minden nyomot, ami az itt történtekre utalhat? -
- (Meg sem tudok szólalni, annyira... meghatódtam.) +
- Leiftan, igazán nem kellett volna.../

3.
- Na, készen állsz a kihívásra? /
- Tudod, hol kaphatnám meg? +
- Nem ismersz olyan lovagot, aki alkalmas lenne erre a küldetésre? -

4. Mindennek ellenére mégis folyton együtt vagyunk. Azért ez megerősíti a kapcsolatunkat, nem?
- Nagyon boldoggá tesz, hogy mellettem vagy. /
- Leiftan, én még sosem éreztem magam ilyen közel senkihez. + Illusztráció
- Akár ki is dobhattál volna... -

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei