Valkyon




1. Ez az utóbbi néhány nap sűrű volt... Úgy érzem, nem tudtam annyi időt veled lenni, amennyit szerettem volna. Hiányoznak a csókjaid.
- Ez olyan cuki! Imádom, ha ilyeneket mondasz nekem. +
- Akkor gyere, van itt számodra valami... /
- Áh, túlzol! -

2. Rossz emlékeket idéz fel benned, és a mostani küldetésünk sem gyerekjáték.
- Köszönöm, hogy ilyen türelmesek vagytok velem, fiúk. /
- Akkor is sajnálom. Nem akarom átragasztani rátok a saját feszültségemet. +
- Téged mégsem hat meg túlságosan. -

3. Mondjuk én elég nehezen tudom elképzelni, hogy ezt mondja...
- Persze, hogy nem fogja ezt mondani! Éppen ez a lényeg! -
- Remélem, értetted az iróniát! (Nagy szemekkel bámultam rá.) +
- (Felvontam a szemöldököm, és azon gondolkodtam, mit is akarhat mondani.) /

4.
- Valkyon... erre most nincs idő. -
- (Visszacsókoltam, de sokkal lágyabban.) /
- (Alig bírom türtőztetni magam!) + Illusztráció

5. Ezarelen...
- Persze, mindenki rá gondol most. /
- Ezt nem lehetett csak úgy kitalálni, nem tudhatom, mi minden jár a fejedben. -
- (Elkaptam a tekintetem.) Arra gondoltam, hátha valami más... +

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei