23. Epizód - Memória hív

 


Kedves Őrzők!

Azt hiszem egy cseppet elkerülte a figyelmemet, hogy kint van az új epizód, már vagy egy hete, de azonnal pótlom a hiányosságot. Az event után jól esett kicsit nem egész nap a játékot lesni, meg közben mással is foglalkoztam. De ami késik, nem múlik.  






Jelmagyarázat:


+ pozitív válsz
- negatív válasz
/ semleges válasz




Rövid történet: Kalandjaid Eldarya világában egy furcsa szigetre vezettek, Memóriára. Mióta ott jártál, nem tudod kiverni a fejedből a helyet... mintha különös kapocs kötne össze titeket. Azonban még számos elintéznivaló vár a Főhadiszálláson, mielőtt végül lehullik a lepel a sziget titkáról!


Elérhető szint: 25

Megszerezhető képek száma: 4/4

Maana fogyasztás: 2500-300

Új helyszín: Yin rizsföldje, Yan rizsföldje









Új karakterek: 

Új familiáris: Lapy



Új háttér: -






Feladatok:
  • Twylda összeesett. Vidd fel a betegszobába!
  • Hagyd el ezt a helyet!
  • Hallgasd meg Valariant, és csatlakozz Leiftanhoz a kristályteremben!
  • Pihenj le!
  • Túlmelegedett az agyad. Menj ki a levegőre, hogy lehűtsd egy kicsit!/Karenn-nek valami gondja van. Menj a szobájához!
  • Úgy tűnik, egy familiárist láttál. Menj, és keresd meg!
  • Találd meg Karennt!
  • Menj a partra, hogy bensőséges pillanatokat tölthess el Valkyonnal!
  • Kövesd Valkyont!
  • Feküdj vissza aludni!
  • Amaya rosszull lett az éjjel. Minél hamarabb új ágyneműt kell venned,
  • Húzd fel az új ágyneműt!
  • Reggelizz egy nagyot! Igazán megérdemled.
  • Jóllaktál. Hagyd el az étkezőt!
  • Keresd meg Valkyont!
  • Régóta nem edzettél. Keresd meg Jamont vagy Camériát!
  • Maradt egy kis idő a megbeszélésig. Használd arra, hogy kipihened magad!
  • Kezdődik a megbeszélés. Indulj!
  • Vége a megbeszélésnek. Hagyd el a termet!
  • Huang Hua indulni készül. Találd meg, hogy elbúcsúzhass tőle, amíg még nem késő!
  • Keresd meg Ykhart, és kívánj neki jó utat!
  • Menj a szobádba! Familiárisod majd jobb kedvre derít.
  • Ez az utolsó esélyed, hogy találkozz Huang Huával, mielőtt elmegy. Menj a nagykapuhoz!
  • Menj be a főhadiszállásra!
  • Kövesd az üzenetben talált utasításokat, és keresd meg Miikót!
  • Miiko szavai felzaklattak. Térj vissza a főhadiszállásra!
  • Valami furcsa történik. Próbáld meg megkeresni a barátaidat!
  • Hagyd, hogy felvigyen téged a betegszobába azok után, amit átéltél!
  • Beszélned kell Valkyonnal. Találd meg!/Menj el a találkozódra Nevrával... a pincében!/Kövesd Leiftant a szobájáig!
  • Lance a cseresznyefánál vár. Menj oda!
  • Kerónak szüksége van a támogatásodra. Segíts neki!
  • A parton van a találkozó. Menj oda!
  • Elmúlt éjfél. Ideje visszatérni!/Találtál egy alkalmat, hogy leléphess. Ragadd meg!
  • Valami felkeltette a figyelmed. Kövesd!
  • Menj a partra! Most fogtok indulni.
  • Memória szigetére, most!
  • Indulj a sziget közponja felé, hogy tábort verjetek!
  • Fedezd fel a szigetet! Biztosan megtalálod itt a választ minden kérdésedre.
  • Találd meg az Orákulumot, és próbáld meg megérteni az üzenetét!
  • Feketeség van körülötted. Keress válaszokat, és találd meg a fényt!
  • Térj vissza az elhagyatott sziklaszirthez! Talán ott találhatsz válaszokat.

Párbeszédek

Lehetőségek:
1.
(De előtte szeretnék beszélni Huang Huával.)
(Nem szeretném, ha elmenne úgy, hogy nem búcsúztam el tőle.)
2. 
(Biztosan a szobájába ment.)
(Biztos a szökőkút parkjában.)
3.
(Keresek egy indokot, hogy leléphessek.)
(A barátaimmal maradok, és elviselem a rám záporozó kérdéseket.)
4. 
(Valami azt súgja, hogy gyanakvónak kellene maradnom... Az is lehet, hogy egy démonnal állok szemben!)
(Nem tudnám megmondani, miért, de bizalmat éreztem ezze a valamivel szemben.) (Illusztráció)
5.
(Megrettenve hátrébb léptem néhányat.)
(Mintha megigézett volna, közeledni kezdtem felé.) (Illusztráció)
(Megdermedtem, amint láttam, hogy közelít felénk.)
6.
(Nem éri meg. Túl kockázatos. Inkább lefekszem aludni.)
(Egy kis kalandtól még sosem ijedtem meg. Tudni akarom, mi ez!)
7.
(Na, végül is csak az időmet vesztegettem... megyek és lefekszem.)
(Elköszöntem mindenkitől, és elmentem aludni.)



Ewelin

1. Twyldának szívszakadása volt. Ha jól tudom, ezt nálatok infarktusnak hívják.
- Igen, a nagyapám ebbe halt bele pár évvel ezelőtt. +
- Á, értem... Biztosan az érzelmi túlterheltség okozra. /
- Értem. És ezt nem lehetett előre látni? Annyi vizsgálatot végeztél rajta... -

2. 
- Úgy döntöttem, egykis együttérzést fogok tanúsítani. -
- Tudom, hogy hülye vagyok... de szeretnék hinni kettőnkben. +
- Megpróbáltam beleképzelni magam a helyébe... És arra jutottam, hogy ha rólam lenne szó, én is azt szeretném, hogy megértést tanúsítson irányomban. /

............................................................................................................................................

Miiko

1. El kell majd döntenünk azt is, mi legyen Marie-Anne-nel. A nép lehet, hogy a fejét akarja majd venni.
- És te gondolkodás nélkül hallgatnál rájuk? (Próbálok higgadtan beszélni, de fortyog bennem az indulat.) +
- (Visszafojtottam a lélegzetem, mikor a kivégzés lehetőségére gondoltam.) /
- Ki van zárva! Nem olthatunk ki egy életet csupán a közvélemény nyomására! -

............................................................................................................................................

Alajea

1. 
- Nevra sem lehet valami fényesen. - 
- Nem lep meg. Én sem vagyok valami jó formában ez után a mozgalmas éjszaka után. -
- Tudod, attól még, hogy jó barátok vagytok, még gondoskodnod kell magadról is. Rendben? +

............................................................................................................................................

Karuto

1. És az igazat megvallva így könnyebben tudok figyelni és vigyázni rá. Mindazok után, amit átélt, azt hiszem kell neki, hogy azt érezze, szükség van rá és gondoskodhat másokról.
- De drága vagy! +
- Kitűnő ötlet! /

2. Ó... Jaj...
- A sárkányokra kellett volna fogadnod! /
- Fogadj inkább valami másra, nem igazán szeretnék szatír lenni... /
- A szírénekre kellett volna fogadnod! /

............................................................................................................................................

Karenn

1. Hát te meg... Kémkedtél utánunk? Te aztán tényleg mindenbe beleütöd az orrodat!!!
- Aggódom érted, Karenn.- - -
- És ezt éppen te mondod? - -
- Nem akartalak megzavarni titeket... -

............................................................................................................................................



Megszerezhető képek:








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei