Valkyon 23

 


1. Jól tetted, hogy lebeszélted róla. Nem lett volna méltányos ls igazságos megoldás.
- Hol itt a logika? / (több párbeszéd)
- Bort iszol, vizet prédikálsz? +
- (Nem értem Valkyon logikáját, de nincs erőm belemenni egy hosszú vitába.) /

2. Bánt valami?
- Nincs nagyon kedvem most erről beszélgetni... /
- Igen... nem tudtam még feldolgozni a történteket. -
- (Egy hosszú pillanatig csendben voltam.) - 

3. Remélem Miiko nem a kivégzés mellett dönt, hanem talál valami más megoldást...
- Valkyon, erről nagyon nincs kedvem beszélgetni... -
- Tényleg? Pedig úgy tűnt, hogy te azt támogattad volna... /

3. Sokat gondolkodtam ezen. Nem szeretnék fájdalmat okozni neked azzal, amit képviselek, vagy cselekszem. Úgyhogy, ha találkozom a testvérem gyilkosával, akkor... megpróbálom nem megölni, és adni egy esélyt ennek az igazságosságnak, amiben te hiszel.
- Valóban? Tényleg megtennéd értem? /
- Nem muszáj így tenned, Valkyon. Nem akarom rád erőltetni a véleményem. +

4. 
- (Annyira kívánom Valkyont! Magamévá akarom tenni itt és most!) /
- (De még nem szeretném odaadni magam.) /

5. Semmi. Ne aggódj.
- Kérlek, mondd el! /
- Nem szeretem a titkolózást! -
- Valkyon... mikor lépsz már elő a pajzsod mögül? +

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei