Nyereményjáték

Sziasztok! 

M é g  m i n d i g  k e r e s e k  t  á r s s z e r k e s z t ő t !
Walentine Okayawa úgy döntött, hogy nem érzi sajátjának az oldalt, ezért Nevra végigjátszására lelkes jelentkezőt várok e-mailben (csabitasbojlelesnektek@gmail.com, de kommentben vagy facebookon is írhattok!)

Meghoztam Nektek a nyereményjátékot! Remélem sokan lesztek, akik részt vesztek benne! :D
Akkor térjünk rá a játékra:
A dolgaim közül lehet választani, és az első három helyezettet fogom jutalmazni.
A feladat nagyon egyszerű:

Miért érdemled meg pont Te azt, amit kiválasztottál a dolgaim közül? 

Néhány soros indoklást várok ide, kommentben (megjelölni, hogy milyen fajta - alkímia, felszerelés, tojás- lehet, név szerint pedig előny:). Máshol, chat, facebook, nem fogadom el a megoldásokat, csak itt, egyben. 
A Mikulás fogja majd hozni az ajándékot, tehát december 6-ig várom a kommenteket. 
Az fog nyerni, aki őszintén leírja, hogy szerinte miért neki jár :D 
Szerintem igazán egyszerű játék(:

És akkor most a dolgok, amikből választani lehet:






Mindegyik ismeretlen jellemzőkkel bír



Akkor mégy egyszer:
határidő: D E C E M  B E R 6. D É L 

Mindenből lehet választani!

  1. helyezett 1 maanát fizet
  2. helyezett 2 maanát fizet
  3. helyezett 3 maanát fizet
Az írásokat kommentben várom!



U.i.: azért van ennyi cuccom, mert jó a familiárisom szerencséje és amikor a piacon 1-2 maanáért vannak kinn dolgok, akkor azokra mindig lecsapok.

Megjegyzések

  1. Azért szeretnék nyerni, mert nagyon tetszik az egyik felszerelés, de sajnos a piacon nagyon drágán adják. Az egész Halloweeni event alatt meg szerettem volna szerezni, de akkor mêg csak egy pimpelem volt, ami nem hozott semmit.

    VálaszTörlés
  2. Azért szeretnék én nyerni, mert mindig is ezt az egyet akartam, hogy hozza a famim de persze hogy csak azt nem hozta :( Amikor meg lett volna manaam minidg elvitték az orrom elöl aztán meg ment egyre feljebb és feljebb az ára :( Most meg elmegy a manaa arra, hogy etessem a cicát :(

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Ne feledjétek a nyereményjáték December 6-ig tart! Még van 4 napotok, hogy tudjatok nyerni, illetve jelentkezni! Kellemes játékot.

    ~W.O.~

    VálaszTörlés
  4. Az én választottam a barna Lara haj.

    Miért érdemelném meg?
    A legtöbb hasonló jellegű játék miatt gyógyíthatatlan hajmániám lett. Azt hiszem a legjobb ajándék Mikulásra egy újabb paróka lenne, amivel bővülne a még nem túl nagy gyűjteményem. A kívánságlistámon jelenleg az első helyen a felül kék, alul lila Alizee haj áll, ám egyelőre nem volt még szerencsém se ehhez se másikhoz, de fő célom lesz begyűjteni mindet. Imádom a hosszú hajat. :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm az oldal indítójának illetve készítőjének azt a sok kedvességet amivel illetett engem, és örültem, hogy itt lehettem. Az oldalra, néha-néha befogok nézni mint lelkes látogató.

    További jó munkát!

    VálaszTörlés
  6. Ne keress tovább, bevállalom Nevrát is. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei