2015-ös karácsonyi event

Sziasztok!

Halloweenkor is hoztam Nektek egy kis ízelítőt, hogy francián mivel leptek meg minket. Gondoltam most is megmutatom Nektek a familiárisokat és egy-két ruhát is:D 
Azt tudjuk, hogy egy nagyon aranyos familiárisra lesz lecserélve az egyik, csak azt nem, hogy melyikre.... Mit gondoltok, melyik kettő marad?


Sowige
esemény familiáris - epikus

7-es szint
75%-os ragaszkodás
30 játéknap
baba: 90 energiapont
felnőtt: 120 energiapont
kikeltés: 240 perc

Élelme: fagyos angol édesség

24
4

Csalija: brilliáns
információ innen származik: http://eldastuces.jimdo.com/familiers-1/liste-des-familiers/le-sowige/?cmsEdit=1




Pinigin
esemény familiáris - ritka

7-es szint
65%-os ragaszkodás
25 játéknap
baba: 80 energiapont
felnőtt: 110 energiapont
kikeltés: 90 perc

Élelme: karácsonyi keksz

18
3

Csalija: répa






Oceams
eseményfamiliáris - legendás

8-as szint
85%-os ragaszkodás
4 játéknap
baba: 100 energiapont
felnőtt: 150 energiapont
kikeltés: 1080 perc

Élelme: Candy Cane

30
5

Csalija: Coca elixír







Öltözetek:








Térkép:





Francia oldal, ahonnan minden származik:

Megjegyzések

  1. Szia! :)
    Én Oceams-ra tippelnék, sőt, inkább remélem, mivel nagyon megtetszett ez a spoiler, amit facebookon tettek közzé, oda vagyok a szarvasokért.
    De mivel Ciralakom van, nem kívánom lecserélni nála rosszabb szerencséjűre, és az a nagy medve neem szimpatikus. ><
    Bár lehet, hogy a ritka legendás lesz az, mivel a halloween-i eventen az epikus és legendás familiáris volt lecserélve. De reméljük a legjobbakat!
    A képeket nagyon köszönöm a tavalyi ruhákról, nem láttam nagyon más eldaryás blogokon, hogy kirakták volna. Nem hittem volna hogy ennyit ki tudnak hozni ebből a szeretet ünnepből - őszintén én ilyen kis mikulássapkás, candy cane-s ruhákra számítottam, szóval kellemesen csalódtam.
    Köszi a blogbejegyzést! ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)
    Hát, Ciralak legendás szinten van, szóval csak a maci jöhet szóba:) Viszont ha nem akarod lecserélni, akkor a begyűjtött familiárisokért jó pénzt szerezhetsz:)
    Nagyon kíváncsi vagyok én is, olyan vagyok mint egy rossz gyerek... számolom vissza, mennyit kell még aludni:)

    Örülök, hogy sikerült örömet szereznem!:)

    xoxo,
    T

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei