10. Epizód - Bánat

10. Epizód - Bánat

Sziasztok! Megérkezett végre a 10 epizód. Rengeteget kellett várnunk rá, de tudjuk, hogy csak egyetlen ember foglalkozik a fordítással, így biztosan nem olyan egyszerű. A spin off epizód és az event azonban kissé segítettek átvészelni ezt az időszakot, nem igaz? Bocsánat, hogy ennyit csúszott a végigjátszás, azért remélem még a segítségetekre lesz. Sajnos későn vettem észre, hogy kijött, aztán meg elfogyott a maanám. De már itt van, jó játékot!


Jelmagyarázat:
+ pozitív válsz
- negatív válasz
/ semleges válasz

Rövid történet: Az utóbbi idők eseményei ráébresztettek, hogy nem minden olyan idillikus ebben a világban, de azért lassacskán visszatér a béke a főhadiszállás területére. Ideje új arcokat megismerned vagy többet megtudnod a gárda tagjairól.

Elérhető szint: 12.
Megszerezhető képek száma: 3/3
Maana fogyasztás: kb 2000

Új helyszín:


Új karakter: Karenn

Feladatok:



  • Csatlakozz a fiúkhoz és igyál velük valamit.
  • Találd meg a fiúkat.
  • Menj a konyhába és válassz.
  • Menj vissza a szobádba!
  • Sétálj egyet a H-Q-ban és frissülj fel egy kicsit.
  • Próbáld meg kideríteni, hol van Nevra és Valkyon.
  • Találj valami elfoglaltságot, hogy ne und magad halálra.
  • Kérdezd meg Kerót vagy Ykhart, hogy van e valami feladatuk számodra.
  • Add át a levelet Miikonak.
  • Szedd össze a pincéből, amire szükséged lesz a küldetés teljesítéséhez.
  • Találj valakit, aki elkísér.
  • Menj az erdőbe, akkor is ha egyedűl vagy./ Menj az erdőbe.
  • Gyűjtsd össze a hamvakat és csinálj valamit a farönkkel.
  • Használd ki a visszautat és beszélgess kicsit Karennel.
  • Menj és vidd el a maradványokat Miikónak.
  • Menj a könyvtárba és írd meg a küldetés jelentését.
  • Időzz egy kicsit és beszélgess a társaiddal.
  • Menj vissza a szobádba!
  • Menj ki a H.Q.-ból.
  • Menj a tengerpartra.
  • Menj gyorsan a betegszobába.
  • Menj vissza a szobádba!
  • Feküdj le. 
  • Levegőzz és szellőzted ki a fejed.
  • Vidd el a káposztás szatyrot Purralhoz.
  • Most, hogy visszajött, találkozz vele!
  • Menj a H.Q. kertjébe.

  • Párbeszédek

    Lehetőségek:

    1.
    - (Lehetetlen. Én nem tudok ilyet tenni.) - Ezarel + Valkyon
    - (Egyetértek Ezarellel, tényleg menő lenne, ha lenne ilyen képességem.) +Ezarel + Nevra
    - (Nem tudom, mit gondoljak.) /

    2.
    - (Ugyanakkor mit tettem volna egy ilyen képességgel?) /
    - (Azért egy kicsit csalódott vagyok.) /
    - (Megnyugodtam, hogy nem nekem kell a vállamra vennem egy ekkora felelősséget.) /

    3.
    - (Nem nyitom ki.) /
    - (Kinyitom.) -10 Kerónál

    4.
    - (Folytatom a fenyegetéseket és reménykedek, hogy működik) /
    - (Megyek és megnézem) +5
    - (Eldobom a lapátot, hogy ráijesszek) -5

    5.
    - A hamadryád fájának régi helye. /
    - Az erdő közepe. /

    6.
    - (Nem mozdulok) /
    - (Továbbmegyek) /

    7.
    - (Beljebb megyek) /
    - (Nem megyek tovább) /

    8.
    - (Hiányzik Nevra) (Nevra illusztráció)
    -(Hiányzik Ezarel) (Ezarel illusztráció)
    - (Hiányzik Valkyon) (Valkyon illusztráció)
    - (Hiányoznak a barátaim a világomból.)
    - (Hiányoznak a szüleim)

    9.
    - Valkyon, te vagy az? / (Valkyon illusztráció)
    - Nevra, te vagy az? / (Nevra illusztráció)
    - Ezarel, te vagy az? / (Ezarel illusztráció)

    10.
    - (Nem tudom kiverni Ezarelt a fejemből.) / (Ezarel illusztráció)
    - (Nem tudom kiverni Valkyot a fejemből.) / (Valkyon illusztráció)
    - (Nem tudom kiverni Nevrát a fejemből.) / (Nevra illusztráció)

    11.
    - (Valkyon, hol vagy?) / (Valkyon illusztráció)
    - (Nevra, hol vagy?) / (Nevra illusztráció)

    - (Ezarel, hol vagy?) / (Ezarel illusztráció)

    12. Ha ez lehetséges, nálam nem szerepelt, szóval angolról fordítom, akinek van kedve beküldheti azt ahogy a magyar szerveren szerepel. Háromszor játszottam végig, de nem rémlik, hogy találkoztam volna vele, de a képek meglette.
    - (Milyen csodálatos éjszaka, remélem még sok ilyen lesz.) (Ezarel illusztráció)
    - (Sosem volt rémesebb éjszakám) (Nevra illusztráció)
    - (Nem érdemes szomorkodni, szörnyű éjszaka volt, az élet megy tovább.) (Valkyon illusztráció)

     



    Króm:

    1. Átgondoltam, hogy mérgesnek kellene-e lennem rád a történtek miatt...
    - Hm... /
    - (Ezt most komolyan mondja?) /

    2.
    - Főleg, hogy semmi rosszat nem mondtam rólad... /
    - Bár már nem emlékszem mindenre. /

    3. Szóval ássuk el a csatabárdot, ha érted mire gondolok.
    - Sajnálom, de nem tudok megbocsátani neked. /
    - (Valójában nekem mindegy, hogy mérges vagyok-e rá vagy sem.) /
    - Rendben, már elegem volt belőle, hogy haragban vagyunk. /

    4. Ó micsoda...
    - Szeretnél velem jönni? /
    - (Inkább valaki mással szeretnék menni, bocsáss meg, Króm!) /

    5. Csak gondoltam újitok egy kicsit, hogy teszteljem mi az, amire buknak az emberek, tudod...
    - Legyél inkább önmagad... +5
    - Azt javaslom, ezt a köszönést inkább felejtsd el. /
    - Szeretnél lenyűgözni valakit? -5

    6. Gyakran előfordul veled, hogy ilyen béna vagy?
    - Igen, elég két ballábas vagyok. -5
    - És veled? /
     - Általában nem vagyok ügyetlen... +5

    7. Hát igen, jól felforgattatok itt mindent.
    - Króm... Légy szíves, nem kérek kommentárt. +5
    - Króm... Javíthatatlan vagy. /
    - Króm... Nem direkt csináltuk, tudsz róla? -5

    8. Jó fej, nem?
    - Hmm, nem tudom, én nem így érzem. -5
    - Nincs különösebb véleményem róla. /
    - Igen, elég kedves.  +5

    9. Úgy értem, ha egy ilyen küldetést kellett volna teljesítenem, azok után, amit átéltem,
    nem biztos, hogy túl jó állapotba lennél.
    - Bevallom, nem könnyű feldolgozni ezt az egészet. +5
    - Nem igazán van kedvem beszélni erről. /
    - Jól vagyok, ne aggódj! -5

    10. ...
    - (Tovább sem tudom megbocsátani a viselkedését...)/
    - (Talán újra kellene értélnem a dolgokat... Tulajdonképpen tényleg nagyon igyekszik,
    hogy megbocsássak neki.)/

    Karutó:

    1. Az az ílésedtől függ. Valami erősre vágysz vagy valami könnyűre?
    - Van valami alkoholmentes? /
    -Valami erősre. /

    2.a
    - Én is egy pohár sört kérek, mint Valkyon. +5 Valkyon
    - Úgy teszek, mint Ezarel, egy kis mézsört kérek szépen! +Ezarel
    - Úgy teszek, mint Nevra, egy pohár forralt bort kérek szépen! +5 Nevra

    2.b
    - Egy pohár limonádét kérek. +5 Valkyon
    - Egy pohár szőlő levet kérek. + 5 Nevra
    - Egy pohár meleg tejet kérek. +5 Ezarel

    Keró:

    1. Nekem sincsenek igazán barátaim a Szikrázó Gárdán kívül.
    - Én leszel a barátod, ha szeretnéd. +5
    - Nem szereted a társaságot? -5
    - Tényleg, hogyhogy? /

    2. Remek
    - (Jobban szeretnék valaki mással menni, sajnálom Keró!) /
    - Van kedved velem jönni? /













    Miiko:

    1. És nem nézted meg?
    - Nem... Keró bizalmával nem élek vissza. /
    - Nem... de bevallom, nagy volt a kísértés. +5
    - Nem... nem vagyok kíváncsi természet. -5

    2. Pont ezért mondtam, hogy elég vicces...
    - (Nem örülök neki...) /
    - Tényleg elég komikus... +5
    - Szerintem ez nem vicces. -5

    3. Szóval elfogadod a küldetést?
    - Nem, sajnálom, de nem megy. /

    - Gondolom valakinek meg kell csinálni, nem? /













    Jamon:

    1.
    - Szeretnél velem jönni? /
    - (Inkább valaki mással szeretnék menni, bocsáss meg, Jamon!) /

    2. Karakter elesett? Haha!
    - Nem, csak hallgatom az aljnövényzet neszét. /
    - Ne nevess rajtam! -5
    - Igen, de nem értem, hogy bukhattam fel... +5

    3. Ó! Lenni micsoda felfordulás itt!
     - Pf, mintha direkt csináltuk volna! -5
     - Azért jöttünk, hogy rendet tegyünk! +5
     - Igen... Sajnálom. /

    4. Karenn lenni szórakoztató!
    - Úgy látod? Szerintem nem. -5
    - Nem tudom, nem beszéltünk sokat. /
    - Igen, valóban! +5

    5. Ha karakter akar beszélni Jamonnal hamadryadról, megteheti. Tudod, ugye?
    - Jól vagyok, ne aggódj. -5
    - Nem igazán akarok beszélni róla. /
    - Bevallom, nem volt könnyű feldolgozni. +5















    Karenn:

    1. Találd ki!
     - Nem tudom, az Árnyék gárdára tippelnék. /
     - Nem tudom, az Abszint gárdára tippelnék, amiben én is vagyok. /
     - Nem tudom, az Obszidián gárdára tippelnék. /

    2. Holnap piknikezni megyünk egy barátnőmmel, szeretnél velünk jönni?
     - Nincs még programom, úgyhogy miért ne! -5
     - Ne haragudj, de nincs kedvem. /
     - Persze-persze! +5

    3. Igen, furcsa arcot vágsz, olyan, mintha egész éjjel rémálmaid lettek volna!
    - Ja nem, nincs semmi baj. -Alajea
    - ... (Nem tudom, mit mondjak.) +5 Alajea, Karenn
    - Hát igazából, rémálmaim voltak... -5 Karenn

    4. Ki mondta neked ezeket a szörnyű dolgokat? A szüleid? Vagy egy barátod?
    - Nevra./Valkyon./Ezarel. /
    - Ööö, nem fontos. /

    5. Ne halogass mindent folyton "holnapig"!
    - (Alajéa pártjára állok.) /
    - (Nem állok Alajéa pártjára.) /

    6. Ki az?!
     - Senki. /
     - Nevra! /

    7.
     - És... Elmondtam neki. +5
     - (Jobb, ha nem mondom el neki, hogy bevallottam mindent.) -5

    8. Hát most már tudod.
    - Ne aggódj, biztos vagyok benne, hogy néhány napon belül jobban lesz. /
    - Nagyon kedves tőled, hogy ennyire aggódsz miatta. /
    - Nem szabadna ennyit idegeskedned miatta. Az aggodalmaskodás nem tesz jót. /

    9. Kihallgattam Miiko és Leiftan beszélgetését, és ők is erről beszéltek.
     - Hát ez nem túl biztató. /
     - Ennyire aggódsz? +5
     - Pontosan mit mondtak? -5














    Ykhar:

    1.
    - Amara ügynök jelentésre készen áll! +10
    - Szia Ykhar! Épp most írtam meg a jelentésem. /

    2. Igen-igen, menj csak. Feltéve, hogy nincs semmi más hozzáfűznivalód.
    - (Megkérem, hogy ne erősködjön) /
    - (Nem mondok mást) /
    - (Mindent beismerek) /














    Alajéa:

    1. Átölelhetlek?
    - Persze-persze! /
    - Nem szeretem túlzottan az ölelést, de veled miért ne... +5
    - Nem szeretem túlzottan az öleléseket, ne haragudj! -5

    2. Nem tudom. Engem egy kicsit zavar, ne haragúdj.
    - A saját dolgaid miatt kellene inkább aggódnod. -5
    - Aranyos vagy, hogy aggódsz értem. +5
    - Nem kell aggódnod értem. /

    3. Csak a szokásos dolgokat, rólad beszéltem neki. Próbált kiszedni belőlem infókat és jól összezavartam.
     - Nem is tudtam, hogy ilyen ki gonosz vagy. +5
     - Nagyon furcsa ez az intim viszony köztetek. /
     - Nem szép tőled, hogy viccet csinálsz belőle. -5

    4. Hiányzik.
    - Tudod, szerintem te is hiányzol neki. /
    - (Nem tudom, mit mondjak neki.) /
    - Ezután mindig visszajöhetsz. /

    5.
    - (Folytasd.)
    - (Nem hiszem.)














    Leiftan:

    1. Veled kellett volna mennem. Miért nem mondtad, hogy senkit nem találtál?
    - Elfogadhattad volna, amikor hívtalak. -5
    - Nem akartalak zavarni. /
    - Nehéz beszélni az egyedüllétről. /

    2. Lám csak valaki ballábbal kelt ma fel.
     -Tévedsz, egyáltalán nem. -5
     - Egyáltalán nem, csak rosszat álmodtam. /
     - Rosszkedvűnek tűnök? +5

    3.
     - Egy elég... fura küldetést kaptam. /
     - Most jöttem egy küldetésről, de inkább te mesélj! +5
     - (Nem igazán van kedvem ezzel a takarítós küldetéssel fárasztani.) -5














    Ewelyn:

    1. Igen!
     - Lenne egy kérdésem... (Szeretném tudni, hogy mi a helyzet Purroyval.) -5
     - Jól van, akkor én most megyek, ha nincs más. +5
     - Egy kicsit szigorú vagy. /














    Purral:

    1. Hát nem igazán vannal segítőim, az a helyzet. Én is Miikot kértem meg, hogy tegyen ki nekem egy hírdetést.
    - (Nem ajánlom fel, hogy segítek.) /
    - (Felajánlom, hogy segítek.) /

    Megszerezhető képek:




    Megjegyzések

    Népszerű bejegyzések ezen a blogon

    19. epizód - Megdobbanó szívek

    13. epizód - Mnémoszüné

    6. epizód - Az utazás előkészületei