Ezarel

Ezarel


1. Azért ez nem ilyen egyszerű, de a naivitásodtól megszomjaztam!
- (Felhúztam a szemöldökömet.) +5 Valkyon
 - Fárasztóak vagytok... -5 Valkyon
- (Megtapsoltam a poénját.) /

2. Okosak, viccesek és jóképűek. Az orákulum ajándéka!
 - Ne legyél már ennyire hiú, ez idegesítő... /
 - Az igen! Ez aztán a magabiztosság... +5
 - És ne felejtsük el, hogy beképzeltek, fárasztóak és kissé túlérzékenyek is. -5

3. Nem érdekel
 - Oké, köszönöm... /
- Nem kell -5

4. Ez zavar téged?
 - Nem, de azért szeretnélek jobban megismerni. /
 - Igen, egy kicsit, szeretnék több időt tölteni veled. -5
. - Egyáltalán nem. Nem érdeklődöm különösebben irántad. +5

5. Tudod, én sosem voltam meggyőződve, hogy jó ötlet volt bevenni téged. 
Haszontalan vagy, gyenge és érdektelen. És ami a legrosszabb, hogy szerintem
a természetedből fakad, hogy hülyeségeket csinálsz. Ja és ráadásul teljesen idióta vagy.
- Én... (Nem is tudom, mit mondjak, tényleg ilyen lennék?) /
- Ha ennyire gyűlölsz, akkor miért vagy itt? /
 - Ezarel, ezt most miért mondod? /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei