Nevra

Nevra


1. Két ingyen italt és egy személyes meghívást. Szokás szerint.
-  (Jézusom, a férfiak már csak ilyenek...) /
- (Milyen nagyképű, hihetetlen.) -5
- (Kicsit féltékeny vagyok azért.) +5 Nevra, Valkyon

2. Veled megyek.
 - Oké... /
 - Nem kell, köszönöm. -5

3. Féltékeny vagy?
 - Egyáltalán nem, nem érdeklődöm irántad. -5
- Nem, csak arra céloztam, hogy mással voltál elfoglalva. /
- Igen, egy kicsit... +5

4. Sokat gondolkoztam az érkezéseden a H.Q.-ba. Az egész hűhó az érkezésed kapcsán, a matracos-ügy, az idióta próbálkozásaid, hogy megmentsd azt a másik bolond lányt... egyszóval az összes kalamajka.
 - Nevra? Most meg mi a bajod? /
 - Hé! Fejezd be, ez nem igaz! /
 - Én észre sem vettem, hogy mennyi szörnyűséget csináltam... /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei