Új szerkesztők!

Sziasztok!

Két bátor személy elvállalta, hogy betársul mellém, Valkyon és Nevra végigjátszását ezentúl ők fogják Nektek hozni. Kérlek fogadjátok szeretettel őket!
Mivel bővült a szerkesztőség, kicsit meg is fog változni a végigjátszások kiírásának menete, de azt majd látni fogjátok, Ti nem fogtok hiányt szenvedni semmiben sem:D
Mivel kértem a Szerkesztőket, hogy írjanak Nektek egy kicsit hosszabb lélegzetvételű bemutatkozást, úgy vélem, ezt én sem mulaszthatom el. Eddig nem igen tettem meg, ezért most így teszek:)

Mint írtam korábban, egyetemista hallgató vagyok, történelem - magyar szakos tanár leszek, amikor kézhez kapom a diplomám. Tudom, ez elég ijesztő, elvégre ki akarna visszamenni az iskolába, de azt kell, hogy mondjam, nekem nagyon tetszik a tanítás és élvezem, hogy foglalkozhatok az emberekkel!
Ez a blog is részben azért jött létre, hogy segíthessek. Szeretek segíteni, ez tanárként azt hiszem nélkülözhetetlen ismérvem.
Ráadásul két húgom is van, így az életem minden percét kitölti, hogy figyeljek a másikra, valamint unokatestvéreimet és párom kishúgát is rendszeresen korrepetálom, így a mindennapjaim része, hogy emberekkel foglalkozzam.
Kicsit szokatlan is volt kezdetben, hogy "személytelen" a blogolás, már elég régóta űzöm ezt a szakmát... De hozzászoktam az évek alatt.
Fanfictionokkal kezdtem (már töröltem azokat a blogokat, kis kezdemények voltak) és azóta több területen is kipróbáltam magam (magyar szak ártalma). Elsősorban a novellákat kedvelem, de a verseket sem vetem meg. Jelenleg is vezetek két történetes blogot, bár csak két-három hetente tudok frisset hozni, mivel az egyetem az első.

Zárásként pedig egy kedvenc idézetem hoznám Nektek:


A középszerű tanár magyaráz. 
A jó tanár indokol. 
A kiváló tanár demonstrál. 
A nagyszerű tanár inspirál. 
William Arthur Ward


Remélem a további együtt töltött időnk is jól fog telni! :D

xoxo,
T


U.i.: a nevem eleje a Gossip Girl korszakomból maradt rám, a T pedig a japán barátságos szó miatt ragadványnevem (:


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei