Hamis vádak

Kedves Olvasóim!

Nem szeretnék én semmilyen vitát, de olyan vádakat nem tűrök meg, amik igaztalanok.
Néhány perce hívták fel rá a figyelmem, hogy az oldalt lopással vádolják... kérdem én, amikor az oldal alján le van hivatkozva, hogy mit használok fel, hogy lehet lopással vádolni? (A viták elkerülése érdekében nem is szeretném belinkelni ide az oldalt)
Néhány szerény évem alatt ennyire még soha nem sértettek meg!
Úgy érzem, teljesen jogos a felháborodásom, hiszen értesítve sem lettem arról, hogy milyen vádak értek. A tisztesség márpedig ezt megkívánja az én értékrendem szerint!
Ez a bejegyzés csupán azért született meg, mert nem szeretném, hogy Ti úgy érezzétek átverlek Benneteket. Csak és kizárólag a tisztes szándék vezérelt ezen oldal és a Csábításból jeles Nektek oldal megnyitásakor is. Azért hoztam létre, hogy segítséget nyújtson Nektek.

Köszönöm, hogy elolvastátok az írásom!


JAVÍTÁS:
A blog szerkesztője elnézést kért és rendeztük a nézeteltéréseinket.
A bejegyzést ettől függetlenül kinn hagynám, mint példa.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei