5. epizód - Első küldetés

kép az eldarya.hu-ról származik

Sziasztok!

Végre meghoztam az új epizód végigjátszását, remélem élvezitek a játékot! :D
Kommentben várom az észrevételeket és véleményeket az epizódról!



Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi


Rövid történet: Megkapjuk az első küldetésünket, végre valahára hasznosnak érezhetjük magunkat és amíg mi serénykedünk, addig a szobánk is emberibb állapotban kerül.

Elérhető szint: 7.

Megszerezhető képek száma az epizódban: 3/1

Familiáris számára két új hely válik elérhetővé

 Új familiáris szerezhető meg: Liklion (csalija: éggömb; fajtája: ritka)



Teendők:
  • Kérj Miikótól jobb szobát!
  • Kérd meg a gárda néhány tagját, hogy álljanak melléd Miikóval szemben! (mindenki HQ-n belül lesz)
  • Menj vissza Miikóhoz a kristályterembe!
  • Sétálj a főhadiszállás területén vagy azon kívül, hogy teljen az idő!
  • Kérj meg valakit, hogy segítsen a küldetésed teljesítésében!
  • Teljesítsd az Ykhartól kapott küldetésedet, és keresd meg a kappát!
  • Keresd meg akit választottál, és kérd meg, hogy segítsen a küldetésed teljesítésében!
  • Menj el a Gárdák folyosójára! (Valkyonnál)
  • Menj el az erdőbe, és keresd meg a kappát!
  • Most, hogy megtaláltad a kappát, menj vissza a főhadiszállásra!
  • Keresd meg a nővért, és hagyd ott nála a kappát!
  • Menj vissza Miikóhoz!
  • Szerezd meg a listákon található összes tárgyat!
  • Menj el a piacra hajózási felszerelést venni!
  • Vidd el Miiko levelét az éléskamrába!
  • Keresd meg Purrerut, és szerezz élelmet a kappának! (beszélned kell valakivel a gárdából csak utána jelenik meg az ívek sétányán)
  • Találj módot arra, hogy meg tudd szerezni a hajózási felszerelést!
  • Kérd meg az egyik pasit, hogy segítsen neked hajózási felszerelést találni!
  • Menj vissza Keróhoz!

·


Maana fogyasztás:
·         2000-2500 maana (nekem elég volt 1500, így kétszer is végig tudtam ma játszani)
·         Kappa élelme (125 maana)

Étel választás:
Ubroka

Ezt válaszd







F O N T O S !
Amelyik fiút megkéred, hogy tegye rendbe a szobád, azzal az epizód során nem szerezheted meg a közös képet. 
Viszont a következő epizód elején lesz lehetőség módosítani azon, hogy ki csinálja a szobádat.


Új helyszínek
Betegszoba


Erdő mélye


Új karakterek

Króm
kicsi kappa, Elliot

Fekete kutya

Öltözet


Szobák:
Valkyon

Ezarel
Nevra



Nevra
Ugye nem azt akarod mondani, hogy Miiko olyan szobát adott neked, ahol még matrac sincs az ágyon?
A. Volt már, hogy hazudtam valamikor? -
B. De. Miért ne mondanék igazat? +
C. Jobban örülnék én is, ha nem így lenne…/

Ki ne lenne az én helyemben?
A. Tényleg annyira tökéletes vagy... /
B. Én szerény maradnék -
C. (Felhúztam a szemöldökömet.)/

Ha A
Látom már hatással van rád Erazel.
A. Nem, csak ilyen vagyok és kész. -
B. Sajnos… Sajnos. +

Lehet… Attól függ, hogy mit adsz érte cserébe.
A. A hálámat. /
B. Egy ölelést… -
C. Nem tudom. Mit szeretnél? +

Szerinted ettől a küldetéstől hasznos leszel?
A. Ne legyél már olyan, mint Ezarel! /
B. Naná... mitől, ha ettől nem? -
C. Persze, hogy nem... +

Lehetőség
A. Ráadásul nem vagy az esetem! /
B. Ha kettesben akartam volna lenni veled, azt megmondtam volna. +
C. Inkább te próbálsz meg mindig kettesbe kerülni velem! -

Ha nem mered, akkor választhatsz, de gyorsan!
A. (Nem követem a tervét, hanem hagyom, hogy ő legyen a csali.)
B. (Követem Nevra tervét, és lefoglalom a szörnyet.) → Illusztrációhoz vezet

Karakter, jól vagy?
A. Nem igazán… Idióta ötlet volt! Azt hittem meg fogok halni. → Illusztráció
B. Igen, jól vagyok… De sose hozz még egyszer ilyen helyzetbe! -

Hogy tündér vagy!
A. Jól… -
B. Rosszul... +
C. Nem tudom... /

Hé, karakter! Mit csinálsz itt?
A. Semmit. Csak figyellek. -
B. Hajózási felszerelést keresek. /
C. Látom jóban vagy Alajeával. +




Valkyon
Lehetőség
A. (Megkérem, hogy segítsen nekem.) -
B. (Nem hinném, hogy érdeklik a gondjaim...) +
C. (Szóval… Hogy kezdjem? /

Á…
A. Milyen fajba tartozom? +
B. Hagyjuk, nem lényeges! -
C. Nem beszélhetnénk másról? /

A. Nem válaszolsz a kérdésemre? -
B. Nem szeretnél erről beszélni? +
C. Szeretnéd, ha megint témát váltanánk? /

Egy apróságot…
A. Szeretnéd, hogy segítsek? /
B. Ha csak apróság, akkor később is megcsinálhatod! –

Ha A
Köszi, nem kell.
A. Ragaszkodom hozzá! +
B. Rendben… /
C. Biztos vagy benne? -

Lehetőség
A. Ááááá! Mi ez a cucc?! -1
B. ...Félek az egerektől… /
C. Oh! De kis cuki!! +

Semmi baj. Nagyon kifejező vagy…
A. Ez zavar? /
B. Egy kicsit igen... +
C. Nem. Általában elég nyugodt vagyok. -

Sokkoló, amit mondtam?
A. Nem gondoltam volna, hogy te bevállalnád, ha félsz valamitől. /
B. A termetedből ítélve nem gondoltam volna, hogy te bármitől is félsz. -
C. Bevallhatod, ha félsz. +

Lehetőség
A. (Nem érdekel, segítek neki!) → Illusztrációhoz vezet
B. (Rendben, távol maradok…) –

Mi jött rád? Mondtam, hogy maradj a háttérben!
A. Nem hagyhattalak egyedül! -
B. Én csak...(Nagyon mérgesnek tűnik.) → Illusztráció

Nem akartad megkeresni a vásárlót, hogy…
A. Megvegyem tőle? +
B. Ellopjam tőle? /
C. Kölcsön vegyem tőle? -




Ezarel
Ez nem túl kedves dolog. Gonosz nőszemély!
A. Ezarel... +
B. Előfordul veled, hogy odafigyelsz arra, amit mondanak neked? /
C. Nem vagyok hálátlan… -

Miért kíméltél meg ettől a „tortúrától”?
A. Nem akartam, hogy mérges legyél rám, amiért rád hárítom ezt a nehéz munkát. +
B. Nem bízom az „ízlésedben”. -
C. Véletlenszerűen választottam... /

Lehetőség
A. Ykhar szerint békét köthetnénk… -
B. Szerintem elég lelkiismeretes vagy. /
C. Szerintem nem unatkoznék veled. /

Ha B
Lelkiismeretes? Ezt komolyan mondod?
A. Naná… Láttam, mennyire koncentráltál, amikor a varázsitalt készítetted.
B. …Ykhar mondta... /

Ha C
Hogyan?
A. Ykhar mondta, hogy te egy igazi „mókamester” vagy. /
B. Mindig poénkodsz. +

Miből gondolod?
A. Úgy tűnik, értesz a növényekhez... +
B. Csak megérzés. /
C. Elvégre az Abszint gárdához tartozol. -

Még egyszer megkérdezem, van valami bajod? Nem vigyáztunk együtt mooglizokra!
A. (Válaszolok Ezarelnek.) -
B. (Ne mondok semmit.) /

Lehetőség
A. (Elugrom jobbra.) -
B. (Elugrom balra.) → Illusztrációhoz vezet


Ez a te küldetésed! Vállald a felelősséget!
A. (Felhúztam a szemöldökömet.) Rendben, megteszem. -
B. Nem érdekel, kizárt, hogy felvegyem ezt a valamit. → Illusztráció

Lehetőség
A. Egy nap még bele kell törődnöd.  +
B. Így már nehezenn utálni engem, nem igaz? /
C. Mindenesetre nagyon jó alkimista vagy. -

Lehetőség
A. Hol a vicc? -
B. Köszi, ez kedves tőled. +
C. Ritka, hogy ilyen kedves vagy… /



Ykhar
Lehetőség
A. Borzalmas... +
B. Ez egy kicsit bonyolult -
C. Nem igazán az én világom. /

Micsoda? Szerinted nem helyes?
A. Nincs véleményem a kérdésről. /
B. (Tényleg helyes…) Hmmm… /
C. (Nem az esetem…) Hát… /

Megértetted, mi lesz a feladatod?
A. Igen... Azaz azt hiszem /
B. Ne haragudj, de nem.. Az elején figyeltem rád, de aztán elkalandoztam. +
C.Hmm… Azt hiszem túl sok infót adtál egyszerre. -

Ha A
Milyen lény szerepel a küldetésben?
A. Nyúl? -
B. Teknős? /
C. Róka? /

Lehetőség
A. (Odamegyek hozzá.) /
B. (Odakiabálok neki.) +



Alajea
De akkor melyik a kedvenc familiárisod?
A. Szeretem a madarakat! +
B. Szeretem a kutyákat! +
C. Szeretem a rágcsálókat! +
D. Szeretem a hüllőket! +



Kero
Jaj, tényleg, mondta is. Már megijedtem. Azt hittem, hogy van valami baj.
A. Ne haragudj, de szeretek incselkedni veled. /
B. Ez tényleg elég komoly! -

Ha A
Kezded átvenni Ezarel rossz példáját.
A. Csak szeretném végre elásni a csatabárdot. +
B. Inkább próbálok távol maradni tőle. /

Ha B
Meg tudom érteni… néha bosszantó.
A. Nem ezt mondom. +
B. Vannak rosszabbak is, szerencsére. /
C. Ez elviselhető. -

Ne haragudj… Biztos nyomulósnak tartasz…
A. Egy kicsit igen... +
B. Nyugi, nem! /



Leiftan
Lehetőség
A. (Odamegyek hozzá.) /
B. (Nem zavarom.) +



Miiko
Karakter, jó hogy jössz! Pont arról beszéltünk, hogy hogy vigyük vissza a kappát az otthonába.
A. Micsoda? De Ykhar nem ezt akarta! – (Ykharnál)
B. Előbb szeretném, ha valaki elmagyarázná ezt a fekete kutyás történetet! /
C. Hmm… Jó, de hogyan csináljuk? – (Kerónál)














Ha Valkyonnal megyünk küldetésre, akkor megismerhetjük a familiárisát, Floppyt:
az ő étele a mérges katicabogár

Megjegyzések

  1. Köszi,bár nem használtam,mert valamennyire tudtam (Nevráét),mégis érdekelt :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei