Üdvözöllek kedves látogató

Üdvözöllek kedves látogató!

Alexandra vagyok, az Eldaryán Amara néven találtok meg (a Csábításból jeles oldalon LadyBonnie-ként kereshettek, ám általában LadyAly3-ként regisztrálok az adott oldalakra). Tőlem fogtok segítséget kapni, hogy helyes válaszokkal Valkyonnal mehessetek küldetésre, szerezzetek képet vagy randizzatok, az adott epizódtól függően.

Örülök, hogy már én is részt vehetek az Eldarya Birodalomban ennek a blognak a segítségével, mert nagyon megkedveltem a játékot, még ha eleinte kicsit döcögősen is indult be a történet. A profilomból kiderül, hogy nagyon szeretem a misztikus dolgokat: filmeket, sorozatokat, könyveket. Mostanában sikerült újra rávennem az olvasásra, amivel hódolhatok eme szenvedélyemnek.

3 éve Tirolban, Ausztriában dolgozom felszolgálóként, bár a gimnázium után Marketing és reklámügyintézést tanultam. Sajnos Magyarországon ezzel nem sikerült elhelyezkednem, bár a kezdeti nehézségek után végül is nem bántam meg, hogy kijutottam, azonban nem szeretnék életem végéig itt maradni, tapasztalatszerzésnek viszont tökéletes.

Ha már említettem a misztikát, leírom a kedvenc sorozataimat ebben a témában: American Horror Story, Scream Queens, Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, The Originals, Supernatural, Sleepy Hollow és tervezem elkezdeni a Smaradg Várost.

Egyelőre ennyi. Mindenkinek nagyon jó szórakozást és játékot! Ha értelmes kérdésetek van, vagy segítségre szorultok írjatok, és remélhetőleg együtt megoldjuk a fennakadást.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei