19. epizód - Megdobbanó szívek






Kedves őrzők!

Végre itt egy újabb izgalmas epizód. Nagyszerű mikulás ajándék mindenkinek.


Jelmagyarázat:
+ pozitív válsz
- negatív válasz
/ semleges válasz

Rövid történet: Téged meghaladó erők rángatnak ide-oda, s így nem feleded, hogy semmi sem megváltoztathatatlan. Néha elég egy szikra, hogy újra lángra kapjon a remény..

Elérhető szint: 21
.
Megszerezhető képek száma: 4/4

Maana fogyasztás: kb 2600 - 3200

Új helyszín: Amphea vízeséssel, Elfelejtett völgyek




Új karakterek: -

Új familiáris: -

Új háttér: 




Megkeresendő tárgyak: -



Feladatok:


  • Menj vissza a szobádba, és keress fedezéket!
  • Tedd odébb gyorsan ezt a szekrényt!
  • Menj a pincébe!
  • Tedd odébb ezt a sziklát!
  • Kísérd biztos helyre ezt a személyt!
  • Kövesd Miikót a Nagy kapuig!
  • Itt már nem tudsz többet segíteni, menj fedezékbe!
  • Menj a Kristályterembe Miikóért, és próbáld kideríteni, mi történik a Főhadiszálláson!
  • Egyedül vagy, de miért? Haladj tovább a sötétben, és próbáld kideríteni, miért.
  • Menj ki, szükséged van egy kis friss levegőre!
  • Menj a partra, ha tudsz!
  • Most már tisztább a tudatod, menj vissza a Főhadiszállásra!
  • Menj el Krómért a cseresznyefához, imádkoz, hogy ott legyen!
  • Króm nincs itt... nem meglepő. Próbáld megtalálni, ne veszítsd el a hidegvéredet! (HQ-n kívüli terület)
  • Menjetek az erdőbe méréseket végezni és mintákat venni!
  • Végezzetek méréseket és vegyetek mintákat a cseresznyefánál!
  • Végezzetek méréseket és vegyetek mintákat a szökőkútnál!
  • Menj a Kristályterembe, hogy elvégezzétek az utolsó méréseket és mintavételeket!
  • Menj innen azonnal!
  • Menj a szobádba, és pihenj egy picit!
  • Menj lakmározni!
  • Evés után itt az ideje lefeküdni aludni!
  • Kövesd Huang Huát! (Pavilon)
  • Most már elmehetsz végre aludni, haszáld ki!
  • Ahogy ezt a kappákhoz való utazáskor is tetted, készülj fel az útra!
  • Menj a betegszobába elsősegély csomagért!
  • Menj, segítsd Karutóak az étkezőben!
  • Ne felejtsd el összekészíteni a személyes holmijaidat!
  • Kövesd Karutót az éléskamrába!
  • Irány a konyha!
  • Minden feladatot teljesítettél, most jut egy kis idő magadra is. Használd ki, és töltődj fel kicsit a kertekben!
  • Menj a talákozási ponthoz, ma indultok! (HQ-n kívüli terület)
  • Ideje elmenni a fenghuangok templomáig. Első álomás: az erdő mélye.
  • A pánik után keresd meg a lehető leggyorsabban a többieket!
  • Ideje elmenni a fenghuangok templomáig. Második lépés: haladjatok tovább!
  • Ethelnél most tehetsz egy baráti látogatást. használd ki, és menj a régiek városába!
  • Átadtad az üdvözletedet, most már körülnézhetsz kicsit Balenviában, hogy a többi lakóval is beszélgethess!
  • Nem tudsz elaluldni. Menj, sétálj egyet kint!
  • Csatlakozz a csapathoz a falu kijáratánál!
  • Folytasd az utat a templom felé!
  • Tedd le a holmijaidat a szállásodon!
  • Hagyd, hogy Ewelin nyugodtan meg tudja vizsgálni a páciensét. Addig járj egyet a templom körül!
  • Menj a templomba, itt a vacsora ideje!
  • Karakter elájult, keressétek meg Ewelint, hogy meg tudja vizsgálni!

Párbeszédek

Lehetőségek:

1.
- (A laborba kell mennem!)
- (A kovácsműhelybe kell mennem!)
- (A pincébe kell mennem!)

2. 
- (Biztosan Yéu lehet a probléma forrása. Igaz, hogy Nevra/Ezarel/Leiftan nem közömbös, mégi érzem, hogy ez az érzés nem "igazi".) - Leiftan illusztráció
- (Nem csak Yéu volt, tényleg érzek valamit Nevra/Ezarel/Leiftan iránt.) - illusztráció

3.
- (Szerintem igazságtalanok.) /
- (Inkább egyetértek velük.) /

4. 
- (Remélem, Alajéa lesz az, úgyis régóta szeretné meglátogatni a fenghuangok temlomát.)
- (Remélem, Karenn lesz az, így legalább kicsalhatnék belőle néhány dolgot.)
- (Remélem, Kero lesz az. Nagyon eltűnt, mióta kilépett a Szikrázó gárdából, már hiányzik.)

5.
- (A tekintetemmel kétségbeesve kerestem Valkyont. Csak jöjjön velünk!)
- (A tekintetemmel kétségbeesve kerestem Nevrát. Csak jöjjön velünk!)
- (A tekintetemmel kétségbeesve kerestem Ezarelt. Csak jöjjön velünk!)








Miiko

1. Gyerünk, keress fedezéket! Ez parancs!
- (Kérdezősködés nélkül engedelmeskedek) /
- Miko, biztosan vannak, akik a segítségünkre szorulnakm hagyd, hogy segítsek! /

2. Tényleg?
- Igen, a szobám falán lévő repedésen keresztül meghallottam a hangját. Nem bajlódtam azzal, hogy megértsem a dolgot, csak mentem segíteni. /
- Nem, csak viccel. -

3.
- Hmmm, inkább kiderítem magam. Nem könnyű megérteni, hogy mit mond Jamon. -
- Meg fogom kérdezni, szeretnék többet megudni erről a világról. +

................................................................................................................................

Ewelin

1. Ti csókolóztatok?
- (Csöndben maradok) -
- Igen... de végső soron nem voltunk önmagunk. /

2. Nekem elég lesz, neked, Karakter?
- Éjszaka mindig melegem van, lehet, hogy még azt sem fogom használni, amit idekészítettek. /
- Fázós vagyok... nem mondanék nemet még egy takaróra! /
- Nekem is, köszönöm. /

3. Ráadásul... imádok enni!
- Mennyire meg tudlak érteni! /
- Haha, mintha csak Miikot látnám. +
- Bevallom, én is kezdek megéhezni... -

4. 
- (Vonakodom, nem szeretném összetörni a szívét.) ++
- (Jobb, ha őszinte vagyok vele és nem kerülgetem a forró kását.) -

5. Ráadásul veled... bizonyos értelemben megnyugtat, hogy veled jött össze.
- Megnyugtat? Miért? ++
- Biztos vagy ebben? +

................................................................................................................................

Króm

1. Karuto lehet, hogy kicseréli a padlót a konyhában.
- Dehát ez egyáltalán nem súlyos. /
- Tessék? Ennyi a nagy hír? - (Alejanál)
- Ez mennyiben érint minket? /

2.
- (Óvatosan felkeltem) +
- (Rákiabálok, hogy felébredjen) - -
- (Fejbevágom) -

3. Nézd meg az utasítást, amit kaptam, ha nekem nem hiszel.
- (Tudva, hogy micsoda bajkeverő, inkább ellenőrzöm.) -
- Nem kell, rendben van. A legfontosabb, hogy megtaláltalak és hogy teljesítsük a feladatot. /
- Hiszek neked, ne aggóddj. +

4. Értem. Idővel biztosan többet is megtudunk majd.
- Szerintem is... /
- Nahát, nem gyanakodsz összeesküvésre? Meglep. +

5. De annyira igaz!
- Te állítod folyton a fejük tetejére a dolgokat, nem én! -
- Igen... igazad van. +
- Végre egyszer nem te okozol felfordulást. /

6. Tanulmányozom a helyet. Kihasználom, hogy most végre van alkalmam!
- Múltkor nem használtad ki az alkalmat? -
- Értem, akkor hagylak. /
- És találtál érdekes dolgokat? +

................................................................................................................................

Karenn

1. Nem voltam jó fej, bocsánat.
- Semmi gond, nem neheztelek. +
- Néha mindenkiben felmegy a pumpa. /
- Mivel kedves vagyok és nagylelkű, ezért megbocsátok. -

2. Sss, próbálom kihallgatni amit mondanak.
- Egyszer még lebuksz... -
- Kik? /
- *suttog* Rendben, nem is zavarlak tovább. +

................................................................................................................................

Huang Hua

1. Tudod, hogy megrémítettél minket?
- Nem szándékosan tettem, nincs szükségem kioktatásra. -
- Tudom... nem te vagy a első, aki ezt mondja. Sajnálom. +

2. Most még nem kell végleges választ adnod.
- Már most is tudom, hogy veled szeretnék jönni. +
- Rendben, gondolkodni fogok rajta. /

3. Ideje indulni, remélem mindenki felkészült!
- (Nahát, megint egy Shau'kobow hátán fogunk utazni!) /
- (Megráztam a fejemet, hogy egy kis lelket öntsek magamba.) /

................................................................................................................................ 

Karuto


1. Készen állsz arra, hogy megfogd az isten lábát? Hogy olyan ízorgiában legyen részed, mint még soha? Hogy szent, az isteni kegyelemtől bársonyos talajra lépj?!
- Jól vagy? +
- Nyugi, még megijesztesz! -
- Őőőő... Szia? /

2. Mint egy kis ogre!
- Bocsánat, de még nem laktam... Kérek még! /
- Bocsánat, de annyira jó volt! Egészen lenyűgöztél! /

3. Süket vagy? Mozgás!
- Mond valamit az a szó, hogy tisztelet? -
- Mozgok, de... +
- Várj, segítek! /

4. Mi az? Ne mondd, hogy már nem bírsz többet!!
- Hát, Karuto... azt hiszem, nem vagyok annyira erős, mint amennyire gondolod. /
- Egy kicsit igen... -
- Nem, pakolhatsz még! +


................................................................................................................................ 


Kero

1. De ha nem öntözzük a növényeinket, akkor elszáradnak.
- Mondjuk úgy, hogy kaktuszt ültettünk.  -
- Akkor csak be kell állítanunk az automatikus öntözést. /
- Ha elszárad, akkor ültetünk újat! +

................................................................................................................................ 

Alajéa

1. Ezért finomságokat kezdtem gyűjteni a csöppségemnek.
- Ó, és tudod már, hogy milyen familiárist szeretnél? /
- Micsoda szerencse! El fogod kényeztetni. +
- Tudod, hogy minden familiárisnak más-más tápláléka van? -





Megszerezhető képek:







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei