Karácsony 2019



Kedves őrzők!


Újra elérkezett az év egyik legszebb napja Eel Gárdájában is. Izgalmas feladatok, nagyszerű szettek, cuki familiáris és vidám képek várnak ránk az esemény alatt.

Jó felfedezést nektek, ha van kedvetek elküldhetitek hol mit találtok, így többet segíthetünk egymásnak.







VESZÉLYBEN A GYÁR


Minden napra egy különleges párbeszéd: hozd meg a helyes döntéseket, hogy felejthetetlen legyen a karácsony!

Minden befejezett feladat mellé ajándékba adjuk a Kecses kardforgató szett egy darabját.


Felfedezhető utak során megszerezhető az Ünneplő zarándok szett


 Ha nem találnád meg a szett darabjait, a butikban megveheted a 2018-es szettek darabjaival együtt



Banki vásárlással a tiéd lehet a Észak úrnője szett











Hátterek











Familiársok

Idén egy szupercuki familiárist szerezhetünk meg

Perceed
Ajéndékba pedig egy Certest kapunk, ha jól válaszolunk a kérdésekre és minden képet megszereztünk





Korábbi familiárisok: Hajnorka, Hó Pom Pom




Ajándékképek:











Válaszok:

Sajnos nem tudom melyik válasz helyes és melyik nem. Ezekkel csak egyetlen képet sikerült megszerezni. ><

Kero
1. Ez nem lehet igaz...
- Nem látok puttyonyt a közelben...
-  Wow ehetünk belőle?
- Biztosak vagytok benne, hogy a jó úton vagyunk?

2. Még mindig azon gondolkodom, mi is az a Hideg ura... Azért furcsa, hogy nem volt itt, hogy megmondja, mit vár pontosan tőlünk.
- Mindenki a "Hideg uráról" beszél... ez véletlenül nem a Télapó?
- Ez a híres "Hideg ura", a manók főnöke?
- Amikor azt mondjátok, hogy a "Hideg ura", Jack Frostra gondoltok?

3. Értem... Jó. Itt az idő, hogy a mai napi küldetésünket teljesítsük.
- Talán itt kellene várakozni.
- Oké... Akkor arra készülsz, hogy félbeszakítsd a kis gyűlésüket?

- Igen, gyerünk, kopogtassunk be a kastély ajtaján.



*******


Kolaia
1. Ez engem személy szerint nem zavar. Ez a hely csodálatos. A cukor illata lezsibbasztja az agyam.
- Ööö... biztos vagy benne, hogy ez jó dolog?
- Ez minden bizonnyal veszélyes! El kell mennünk innen!
- Igaz, hogy ez inkább kellemes...



*******



Hó Pom Pom
1. Poom!
- Kicsi Hó Pom Pom, esetleg nem tudod, hol van a Játékgyár?
- Egyedül vagy? Nincs veled más familiáris, akivel játszhatnál?
- (Úgy tűnik Colaia tudja, mit kell csinálni, hagyom, hogy kézbe vegye a dolgokat.)



*******



Gudule, Manók
1. Ha ti vagytok az Eel gárdájától küldött jómadarak, akkor ja.
- (Olyasvalakire számítottam, aki egy kicsit... nagyobb.)
- (Olyasvalakire zámítottam, aki egy kicsit... kedvesebb.)
- (Olyasvalakire számítottam, aki egy kicsit... karizmatikusabb.)

2. Szintén. Induljunk. Még arra várok, hogy meglepjem hideg Uraságot a Királykisasszonnyal.
- Lehet, hogy a politikáról beszélgetnek?
- Tudják, nem azért vagyunk itt, hogy belesszóljunk a magánügyeibe.
- Viszonyuk van???

3.
- Nem értem ezt a "karácsony szellemének őrzői" dolgot...
- Mondjátok csak, milyen ez a két nagyon fontos személy... Romulus ls Olga?
- Mindenki boldognak tűnik, mégis egyfajta feszültséget érzek a levegőben.

4. Miről susmorogtok?
- Azt mondtam, hogy nagyon szeretnék a rakodó csapatban lenni.
- Azt mondtam, hogy nagyon szeretnék ajándékot csomagoni.
- Azt mondtam Alajéának, hogy mekkora megtiszteltetés együtt dolgozni veled ma.

5. Hmm?

- Talán segíthetne Jacknek?
- Talán segíthetne a manóknak?
- Talán segíthetne Kerónak?

6. Természetesen, Miss! Mint mindenki az ő fajtájából.
- Ó, tehát Romulus is tud repülni?
- (Inkább csöndben maradtam, mert attól féltem, valami hülyeséget kérdeznék.)
- Fajtája? Ez mit jelent?



*******



Karenn
1. Jaj Kero, lécci-lécci-lécci! Nem leszünk olyan hatékonyak, ha nem tudunk pihenni a munka előtt!
- Kész vagyok keményen dolgozni! Ez a hangulat teljesen felvillanyoz!
- Ki is pontosan a Hideg ura?
- Személy szerint, én már nagyon szeretném látni, hogyan készülnek az ajándékok.



*******



A hideg ura
1. Nem mutattak be minket egymásnak. Én a Hideg ura vagyok, de kérem, ne legyen olyan, mint Keroshane, hívjon egyszerűen Jacknek.
- Nagyon örvendek, Uram... vagyis Jack.
- Szia, Jack! Én Karakter vagyok. A vidéketek rendkívüli, és nagyon örülök, hogy részt vehetel a küldetésben.
- Nagyon örülök, hogy végre megismerhetem. Az én nevem Karakter.


2. Viszont a segítségetekre nagy szükség van a csomagolóüzemben és a rakodó csapatban. Önkéntesekre lesz szükségem... egy különleges küldetéshez. 
- (A rakodó csapat? Arról lehet szó, hogy meg kell tölteni a híres hatalmas puttonyt. Valamit ki kell találnom, hogy ezt meg tudjam csinálni, ezt látni akarom.)
- (Ajándékcsomagolás? Ez egy nekem való küldetés. Ebben mindig is nagyon jó voltam.)
- (Egy különleges küldetés? Érzem, hogy ez összefüggésben van ezzel a rejtélyes Romulusszal és Olgával. Remélem, kiválasztanak.)

3.
- Teljes mértékben. Valójában szinte túl könnyű.
- És Ön, Jack? Ön is részt vesz néha a játékok készítésében?
- De azért nem mondanék nemet egy finom, meleg ételre.

4. Karakter, micsoda kellemes meglepetés! Azért jött, hogy segítsen megtölteni a Puttyonyt?
- Így van! Ön is azért jött, hogy segítsen?
- Igen, de attól tartok, meg fogom bánni.
- Pontosan. Van valami hír Romulusról és Olgáról?

5.
-  Jack, azt hiszem mindenki meg fogja érteni, ha fontosabb dolga van...
- Mielőtt közbeavatkoznánk, jobban tennénk, ha megfigyelnénk mit szerveznek a többiek. Esetleg megzavarjuk őket.
- Jöjjön velem Jack. Menjünk, keressünk néhány ajándékot.

6. Ó... Ezt nem így képzeltem. Gondolom, te nem tudsz repülni, Karakter?
- Éppen csak, Jack! És maga?
- De, természetesen igen! Nem látja impozáns szárnyamat? Még az ajtón is nehezen férek át...
- Akkor most... már tegeződünk?

7. Természetesen!
- Ez őrület! Ilyen kevés információval nem indulhatunk neki a megkeresésüknek?
- Hát sok sikert. Én inkább itt maradok, és foglalkozom tovább a csomagokkal.
- Ha ez így van, akkor ezt meg lehet csinálni.

8. De igen... ez az. A tengeri csillag. Oda kell mennünk.
- Miért oda?
- Leginkább az Eelhez legközelebbi pontot céloznám meg... Azt hiszem az a Girlanderdő.
- Azt hiszem, jobban tennénk, ha visszamennénk a Gyárba.

9.
- Nekünk is szét kellene válnunk. Végig kellene fésülnünk a partot, minden irányba.
- Jack, nem is tudom, hogy néz ki Romulus és Olga. Hogyan tudok neked segíteni.
- Jack... mit gondolsz, lehet, hogy fontosabb lenne megmenteni a Kristályt, mint a Karácsony megmentése?
*******



Karakter
1.
- Érdekelne merre keresik a Karácsony Szelleme őrzőit...
- Annyira csodálatos itt... Szívesen itt tölteném a vakációt is.
-Oké, azt hiszem eleget votunk már itt bent... Nagyon szeretnék egy kis friss levegőt szívni.

2.
- (Én is úgy szeretnék részt venni a Jackkel való beszélgetésben.)
- (Én is szeretnék részt venni a hócsatában.)
- (Én is szeretném megszelidíteni a rózsazsín manót.)

Familiárisok
1.
- Gondolkodjanak ésszerűen.
- Tudják, én is meg akarom menteni a Kristályt.
- Nem hanyagolhatják el a Karácsonyt.



Térkép:

(francia és magyar szerverről is.)




Hóvihar:










Északi sivatag:









Fagyos fa:













Csillagtenger:  







A fagylalt királynőjének vára:














Karácsony család kunyhója:








Árpacukor erdő:








Mézeskalács házikó:






Hóember:






Készülő puttony:













Havas sípálya:






A manók házikója:






Nagy, feldíszített fenyőfa:









Ünnepi asztal:











Füzérek erdeje:



Játékgyár: 










Rénszarvas istálló:






Szánjavító műhely:















Befagyott tó:









A Grunch szigete:












Az esemény időtartama: 2019. december 23. 11 órától 2019. január 5. éjfélig
A butikban vásárolt ruhadarabok és tojások a piacon nem adhatók el.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei