Leiftan


A Leiftannal való randihoz, állítsd a szíved választottját valakire, majd folyamatoan utasítsd el a választottadat.

1.
- Azt leszámítva, hogy derékig be kellett mennem a vízbe, nem, haha! /
- Hát... nem. Emlékeim szerint nem. /

2. És én? Nincs számomra egy picinyke szeglet a szívedben?/Ez azt jelenti, hogy van esélyem nálad?
- De, ha barátságról van szó/Lehetünk barátok, igen... Ha többet vársz tőlem, attól tartok, nemet kell mondanom. /
- Nem tudom, még nem állok készen arra, hogy válaszoljak erre a kérdésre, Leiftan. /
- Hát... (Bár eléggé nyílvánvaló, mégsem jönnek ki szavak a számon.) /

3. Nem vagy szomorú, amiért Ezarel/Valkyon/Nevra nem jött?
- Nem igazán. Nekem mindegy, hogy itt van e. /
- De, egy picit, viszont végső soron nem szórakozni jöttem. /

4. Ne menekülj a tekintetem elől, Karakter...
- (Összekulcsoltam a kezem a teste körül.) Nem, nem szeretném, hogy így láss! /
- (Felemeltem a fejemet.) +
- (Nem tudtam felemelni a fejemet.) -

5. Számomra így is gyönyörű vagy.
- (Nem tudom elengedni magam.)
- (Nem tudok ellenállni neki)Illusztráció

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei