Ezarel



1. 
- (De ez biztosan jobb így...)
- (Lehet, hogy ő nem érez így irántam?) - Illusztráció

2. Basszus, elfelejtettem, hogy te is jössz... Miko, Ykhar! Gondoljátok át a dolgot, ne küldjetek mégse!
- (Nem is válaszolok, tudom, hogy jól működik nála, ha nem is foglalkozom vele.) +
- Menj csak, akkor legalább biztosan jól fogok szórakozni! - 
- Gyere csak ide! (Elkapom és megölelem.) /

3. El se tudod képzelni mennyire, de legközelebb ott foglak hagyni a helyszínen!
- Magammal foglak rántani a mélybe, Ezarel. (Gyászos hangra váltottam.) + 
- Pedig én elvitelre kértem! -
- Tessék?! /

4.
- (És nem is szerettem volna, hogy elengedjen.) +5
- Ezarel, alig kapok levegőt... - 
- Nem kell... /

5.
- (Nem tudom elengedni magam.)
- (Nem tudom uralni a vágyaimat...) Illusztráció

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei