Ezarel



1. Őőő.. kinn voltam. Azt hitted talán, hogy nem jövök vissza?
- Az igazat megvallva, igen... /
- Nem egyáltalán nem nem. Én... (Zavartan elfordítottam a tekintetemet.) +
- Hát, nálad soha nem lehet tudni... -

2. De lehet, hogy tévedek. Lehet, hogy te nem is szeretnéd ezt a "címet"?
- (A karjaiba vetettem magam, és még egyszer megcsókoltam.) +
- (Nem is tudom, mit mondjak...) -
- Ööh... az igazat megvallva, erre még nem gondoltam. /

3.
- Utánad megyek az ebédlőbe. /
- Te is jössz? +

4. A legrosszabb esetben megvárlak a szobádban, jó?
- Rendben, nagyon várom a ma estét. /
- Ok, de ne csinálj olyan rendetlenséget, mint a múltkor! -
- Á igen, te csak így nyomod? Remélem, legalább meztelen leszel. +

5. Nem vagyok biztos benne, hogy a legjobbat választottam, de...
- Az én barátom sem egy görög istenség... +
- (Odacsaptam egyet Ezarelnek) Hülye /
- Nem kényszerítelek arra, hogy velem maradj. -

6.
- (És amit akartam az egész egyszerűen az volt, hogy a karjaiban lehessek... Semmi több.) /
- (És amit akartam... az a teste volt. Mindig.) /

7. Nem igazán... vagy talán később. Most még nincs kedvem erre visszaemlékezni.
- Azért egy napon meg kellene szabadulnod ettől a tehertől. -
- Akkor beszélünk, amikor csak szeretnéd! +
- (Ne mondj semmit) /

7. 
- (Hiába vágyom rá ennyire, nem hagyhatom magam elragadtatni a legelső alkalommal!) /
- Ezarel... én... én vágyom rád. / 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei