Nevra




1. 
- Még ha nem is lehet olyan nehéz, hogy visszafogd magad. -
- Én én ott leszek neked, hogy segítsek. +
- Az igazat megvallva... ha a véremből szeretnél inni, tedd meg! /

2. Féltékeny vagy?
- Nagyon nem örülnék, ha másvalaki vérét innád, ez igaz. /
- Nem, csak nem akarom, hogy gondunk lenne abból, ha megharapsz egy fenghuangot! - 
- Nem, egyáltalán nem. +

3. Mint tudod, nagy népszerűségnek örvendek a Főhadiszálláson.
- Nevra... nem tetszik az a gondolat, hogy másik nővel találkozol. -
- Ez az, csak folytasd. Na, szia, este találkozunk! /
- Rendben, talán elfogadom Huang Hua ajánlatát és elköltözöm a fenghuangokhoz. Megkeresem azt a fiatal fenghuang lányt, akivel táncoltam. +

4. De ha ennyire zavar, beszélhetek vele.
- Nem gondolom, hogy ez sok mindenen változtatna. -
- Gondolod, hogy ezzel megváltozna bármi? /
- Miért ne? Hátha hallgatna a józan észre... +

5.
- Hagyd abba... én... nem akarom! / 
- Ne itt... Észrevehetnek minket... /

6. 
- (Nem bírom visszafogni iránta érzett vágyaimat, mióta megízleltem a testét.)  +
- (Még ha teste legapróbb porcikáját is imerem nem vagyok biztos abban, hogy készen állok arra, hogy eddig elmenjünk...) /

7. Kéred a sálamat?
- Csak akkor, ha magadat is betekered vele. +
- És te nem fogsz megfázni? -
- Igen, kérem szépen. / 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei