Valkyon



1. Pihenj... a holnapi nap valószínűleg hosszú lesz.
- Nem vagyok álmos. -
- De én... én megint vágyom rád. /
- Rendben, de kérek egy csókot. Egy igazi, hosszú csókot, mielőtt elmennénk aludni! +

2. Úgy tűnik, benned minden meg van, amit kerestem a nőkben, sőt még több is.
- Hagyd abba! Zavarba hozol. +
- Te is az vagy, akit kerestem... -
- (Szavai felkavarták lelkemet, nem is tudom, mit mondjak...) /

3. 
- Gyerünk, egy utolsó puszi. Megérdemled. + /
- A fenébe is! Miiko igazán várhat 5 percet. +
- (Nem teszel semmit, csak elmész.) -

4.
- (Kívánom... most azonnal!) /
- (Gyengéden megcsókoltam, és a mellkasához bújtam.) /

5.
- Tehát hagyd abba a  töprengést. -
- Csak ez számít. /
- Úgy döntöttem, hogy a jövőre koncentrálok, és nem a múlton rágódom... +

5. 
- (Nem tudom, hogy messzebbre mehetünk e... meglephetnek minket.) /
- (Annyira vágyom rá, és a testére... Most, hogy belekóstoltam, nem tudok betelni vele.) / 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei