Leiftan



1. Nem tudom, de amikor azt láttam, hogy nem vagy ott, én... bepánikoltam.
- Nincs semmi okod az aggodalomra... -
- Azt hitted, hogy magadra hagylak? /
- (Megcsókolom, hogy megnyugodjon.) +

2. Megértelek. Ráadásul a hold is csodálatos ma éjjel.
- Igen, még akkor is ha nem igazán szakítottam időt arra, hogy megcsodáljam... /
- Személy szerint, én inkább hidegnek találom. +
- Be kell vallanom erre nem nagyon figyeltem... -

3. Nem, nem mondok semmit.
- (Próbáld meggyőzni kicsit... hatásosabb módszerekkel) -
- (Próbáld meggyőzni egy csókkal.) +
- Kérlek, mondd el nekem az igazságot. /

4. Szeretlek...
- Tudom /
- (Én nem tudom kimondani... ezeket a szavakat... most még nem érzem úgy, hogy ki tudom mondani ezeket a szavakat.) /
- Én is szeretlek. +

5.
- (Még ha általában nehezen válok is meg a testétől, úgy gondolom, jobb, ha ma este nyugalomban pihenünk...) /
- (Be kell vallanom, hogy mióta megízleltem teste melegét, sokkal nehezebben válok meg tőle.) / 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei