Ezarel 24.

 


1. Nicsak, ki van itt! Őnagysága, Váratlanul-eltűnök-hogy-aztán-pár-nap-múlva-amnéziásan-előkerüljek kiasasszony...
- Ó, és Ön nem más, mint  Nem-tudom-milyen-viccet-találjak-ki uraság! /
- Ezarel... most komolyan? (Az égre emeltem a tekintetem.) -
- Más becenevet kellene találnod nekem. Ez túl rövid.

2. Tudom, hogy butaságnak hangzik, de... azt, amit a szíved diktál...
- És ha nem diktál semmit? /
- Hát igen, ez tényleg elég közhely... de azért kösz. -
- Pont az a baj, hogy nem hallom, mit mond... +

3. Nem vagyok hajlandó arra kérni téged, hogy elmenj innen, és hátrahagyd mindezt csak azért, hogy engem megnyugtass.
- Úgyse mennék el. -
- (Megérintettek a szavai. Hozzábújtam.) +
- Amíg mellettem vagy, semmi baj nem érhet engem. /

4. Hoppá, micsoda csók!
- Nem tetszett? /
- Érezni akartam az ajkadat az ajkamon. +
- Annyira hiányzol... Miért nincs rám időd soha? -

5. Van ez az imádnivaló szokásod, hogy elkezdesz ragaszkodni egy helyhez és aztán mindig oda mész, amikor fel akarsz töltődni egy kicsit.
- És ezt te tényleg "imádnivalónak" tartod? +
- Ennyire kiszámítható vagyok? -
- Olyan jól ismersz, Ezarel... /


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei