Valkyon 24.

 


1. Ha haza kell mennem, azt csak veled teszem. Amíg te itt vagy, addig én is.
- Imádnivaló vagy! /
- Nem akarom, hogy kockáztasd értem az életed!!! +
- Ha ilyen állapotban vagy, akkor jobban szeretném, ha hazatérnél. -

2. Hát, mindazok után, amit átéltél a sárkányokkal... emlékszem a kétségbeesésre az arcodon, mikor visszanyerted az emlékeidet.
- Erről most nincs kedvem beszélni... /
- Nem könnyű + 
- Jól vagyok, nyugi... -

3. Tudom, hogy elveszettnek érzed magad, és kétfélelé szakadsz a válaszok megszerzése fölött érzett izgalom és félelem között... De én itt vagyok veled, és nem eresztelek.
- Ne is eressz soha! Hallod? Soha! - 
- Valkyon, köszönöm, hogy kitartasz mellettem! +
- Eeressz el, Valkyon, vagy... vagy össze fogok omlani! /

4. De, amúgy igen, jobban vagyok.
- Zsír, akkor folytathatjuk a próbákat. -
- Ezt megkönnyebbülve hallom. Nagyon aggódtam érted. +
- Figyelj, ha legközelebb rosszul érzed magad... mindenképp szólj! /

5. Köszönöm. Igazán figyelmes vagy!
- Ez már csak természetes. Sokat jelentesz nekem.
- Ez már csak természetes. Szeretlek, Valkyon. +

6. Igen?
- (Elmondom Valkyonnak, mire gyanakszik Miiko.) /
- Semmi... felejtsd el. /

7. Nincs kedvem beszélni róla...
- Ahogy érzed. Én itt vagyok, ha szükséged lenne rám. +
- Na, Valkyon... Tudod, hogy nekem bármit elmondhatsz. -
- Biztos vagy benne? Nem akarom erőltetni, de nagyon sápadtnak látszol... /

8. 
- (Kedvesen rámosolyogok.) +
- (Megölelem Valkyont.) /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei