Leiftan 24.


1. Bocsáss meg, de még sok elintéznivalóm van. Később találkozunk!
- Semmi baj. Csak jólesett volna beszélgetni veled egy kicsit.
- Tényleg, vagy mindenkinek ezt mondod? -
- Megértem. Hajrá! /

2. Hallottam a vitátokat Ewelinnel, aztán én is vitatkozni kezdtem vele. Azért jöttem, hogy megtudjam, hogy érzed magad.
- Nem valami jól, ahogy a mellékelt ábra is mutatja. /
- Borzalmasan! (Nem tudtam abbahagyni a sírást.) +
- Jól... jól vagyok. -

3. Semmi különöset, csak megtisztítom a környéket, hogy a rítus a legjobb körülmények között jöhessen létre.
- Milyen elővigyázatos vagy! Csodálatra méltó. +
- Kétlem, hogy a só különösebben jó hatással lenne a varázslatra... -
- Értem. Segítsek? /

4. Ez igaz!
- Szerinted meg akarják enni a szívem?! /
- (Hát, ha az én szívemre utaztak, akkor csalódni fognak!) /

5. Nincs jó döntés, csak az, ami szívből jön.
- Leiftan... (Kizökkentett a sötét gondolataimból.) /
- Félek, hogy a szívem képtelen lesz döntést hozni! +
- Nem lehet, hogy a szívem még nem tart ott? -

6. Igen? Mit?
- Veled leszek, természetesen! /
- Kiélvezem a pasimat... +

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei