Nevra 24.

 


1. 
- (Most én szorítottam őt magamhoz.) +
- Hé-hé-hé! El a kezekkel! -
- Nevra... (Nagyon megnyugtat  a jelenléte.) /

2. Jó, hát... nem ígérem, hogy most is le tudom fordítani a szöveget.
- Kár, hogy Sheitan ennyire tönkretette... -
- Próbáld, ahogy csak tudod! +
- Sajnálom, nem gondoltam, hogy Sheitan fogai így megrongálják. /

3. Igen, de úgysem változtatna azon, ami történt.
- Még ha meg is lehetne változtatni a múltat, nem lennék képes egy ilyen döntés súlyával továbbélni. +
- Nem tudhatjuk. A sárkányok lehet, hogy képesek megváltoztatni a múltat. - 
Valószínűleg... de már csak a választás gondolatától is a hideg futkos a hátamon. /

4. Szerintem kedvel téged...
- Ó, hát te itt vagy? Megijesztettél. Szerinted tényleg kedvel? /
- Én is nagyon szeretem! +
- Akkor jó. Mostantól kevésbé tartok mjad attól, hogy megharap. -

5.
- Hagyd már a hülyeséget... menten elpirulok! -
- Szeretlek, Nevra. +
- Te is elnyerted az én szívem, Nevra. /

6. 
- Nevra, ne haragudj, de most nem olyan lelkiállapotban vagyok. Túlságosan lefoglal a kutatásunk!
- Nevra, hagyd abba! Nagyon bosszantana, ha valaki megzavarna minket. +

7. Én személy szerint úgy gondolom, hogy ettől még izgalmasabb a dolog...
- Bocsi, de engem az ilyesmi nem hoz lázba.
- Teljesen egyetértek, de most inkább nem vállalnám a kockázatot. +


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei