6. epizód - Az utazás előkészületei


Sziasztok!

Megjelent az új epizód! Ez lesz az első olyan bejegyzés, hol külön, szereplőnként fogjátok megtalálni a párbeszédeket (a fiúk képére kattintva juthattok el hozzájuk). Mivel mindegyik fiúknak más-más szerkesztő csinálja a végigjátszását (így nekünk is maana spórolósabb).

Remélem tetszeni fog ez a fajta menet is.
Az összes párbeszédet és lényeges információkat itt fogjátok megtalálni, ebben a bejegyzésben (feladatok, új karakterek, új helyszínek, stb).
Sikeres epizódot, Őrzők! :D


Valamint egy újítás!

Többen kértétek, hogy ne csak a + és - legyen látható a párbeszédeknél, hanem az is, hogy mennyivel nő vagy csökken az esély (nagyon megdolgoztattok, meg kell mondjam, mert ezt folyton figyelni... fúúú!:) Remélem megfelelünk minden elvárásnak!


Párbeszédek
(katt a szereplőre!)


Többiek párbeszéde

Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz
- negatív válasz
/ semleges válasz

Maana fogyasztás: 1500 – 2500, 18+54 a kellékekre

Megszerezhető képek: 2/2

Megszerezhető hátterek: 3/3 (vissza kell játszani értük!)

Rövid történet: Minden a kappa körül forog, és elég sok mindent meg is tudunk erről a fajról.  De olyan dolgok is napvilágot látnak, amikről eddig nem is feltételeztük, hogy egy ilyen békés helyen, mint Eldarya, előfordulhatnak.. Mennyire viseli ez meg a lelkünket? Talán az új szoba segít majd!

Teendők:
  • Menj el a kappához! (Betegszoba)
  • Fürdesd meg a kappát!
  • Keresd meg a közös zuhanyzókat, és fürdesd meg a kappát! (Ezarel segít, hova menj)
  • Menj el a szökőkút parkjába, és fürdesd meg a kappát.
  • Vegyél szappant az Alkimista butikban! (amíg ezt nem teszed meg, nem nyílik meg az új helyszín)
  • Adj enni a kappának!
  • Menj el a könyvtárba, és szerezz élelmet a kappának!
  • Szerezd meg a főzetet a kappa számára! (éléskamra, asztalon)
  • Keress egy nyugodt helyet, ahol megetetheted Elliottot! (Központi pavilon)
  • Sétálj egyet a kappával!
  • Vezesd körbe Elliottot a főhadiszálláson! (Menj vissza és a játék automatikusan körbevisz/ vagy a gárdák folyosójára kell menned)
  • Menj vissza a főhadiszállás épületébe!
  • Keress más elfoglaltságot! (sétálgass, Króm és Miikó találkozás után - pavilonnál - menj a nagy kapuhoz)
  • Kérj segítséget!
  • Keresd meg Alajeát! (Szökőkút)
  • Keress egy szitakötő halat (felfedező úton találhatsz vagy megveheted egy másik játékostól a piacon), majd vegyél egy öntőpoharat, és vidd el őket Ezarelnek!
  • Keresd meg Ezarelt az Alkímiai laboratóriumban!
  • Menj vissza a szobádba!
  • Ha Nevra csinálja a szobádat:
  • Menj el Nevra után, és kérd el a kulcsodat!
  • Keresd meg Nevrát!
  • Ha Ezarel csinálja a szobádat:
  • Menj el Nevra után, és kérd el a kulcsodat!
  • Keresd meg Nevrát!
  • Ha Valkyon csinálja a szobádat:
  •  Menj el a kappához!
  • Menj el Nevra után, és kérd el a kulcsodat!
  • Keresd meg Nevrát!

  • Menj vissza Miikóhoz! (Kristályterem)
  • Menj el aludni, hogy pihent legyél a holnapi útra!
  • Vidd vissza a kappát a betegszobába!
  • Kérj el egy könyvet Ykhartól!
  • Olvass mesét a kappának!
  • Menj el a Kristályterembe, ahonnan elindulhatsz Jáde földjei felé!
  • Eljött az utazás ideje. Haladj a hajóval Jáde földjei felé!
  • Nézd meg közelebbről, amit megláttál! Lehet, hogy valami kincs?
  • Nézd meg közelebbről, amit megláttatok! (Úgy kell haladni, mint a pincében, az egeret a kép oldalára kell vinni)
  • Menj el arra, amerre Króm akart!
  • Miért bízol meg ebben a farkasban?
  • Vidd el Elliottot a kappák falujába!
  • Az utazás a végéhez közeledik. Menj vissza a hajóhoz!






Purroko
Emlékszel hogy nemrég el kellett döntened, melyik pasi újítsa fel a szobádat?
A. Igen. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a végeredmény!
B. Igen. Azt hiszem jól választottam. → meg tudod változtatni (200 maana), hogy ki csinálja

Ha visszajátszol, akkor van lehetőséged szobát módosítani, itt, a hatodik epizódban!
És csak akkor változik meg a szobád, ha történetmódosító visszajátszást csinálsz. Ha egyszerű visszajátszást, akkor csak a háttereket tudod megszerezni!

Az alábbi, egyértelmű párbeszéd szerint:
A. Igen. Azt hiszem, jól választottam.
B. Igen. Azt hiszem jobb lett volna, ha mást választok. 
De ha nem vagy biztos magadban, ne aggódj, a játék sokszor megkérdezi, hogy biztos-biztos? :D 



Kappa
Ha nem jó élelmet választottál az előző epizódban, akkor sincs semmi probléma! Van lehetőség korrigálni.
A. (Visszamegyek a piacra, és elcserélem az élelmet) → jó
B. (Nem cserélem el a káposztát.)

Purrallal beszélgetés
A. Kukuriszt! /
B. Kukuriszt! /
C. Kukumiszt! +
Nem fog pénzbe kerülni, mert egy árban vannak! :)

Lehetőség
A. (Egy ideig beszélgettem vele, mintha egy kiscica lenne.) /
B. (Egy ideig beszélgettem vele, mintha egy gyerek lenne.) /
C. (Egy ideig beszélgettem vele, mintha semmi más dolgom nem lenne.) /

Lehetőség
A sorrend mindegy.
A. (Először is megfürdetem!)
B. (Először is adok neki enni!)
C. (Először is sétálok vele egyet!)

Lehetőség
Elliot szeretne lenni
A. Mi lenne, ha Elliotnak hívnánk? /
B. Mi lenne, ha Liamnek hívnánk? /
C. Mi lenne, ha Franklinnek hívnánk? /

Lehetőség
A. (Benyúlok, és megpróbálom elkapni.) /
B. (Folytatom a kiabálást.) /
C. (Belenézek a lyukba.) +5

Lehetőség
A. Tudom, hogy hogy a népe szeret sógizni! /
B. Tudom, hogy szeretnél játszani, de nekem nincs kedvem hozzá. /
C. Én nagyon szerettem ugróiskolázni, amikor fiatal voltam. / (ez lesz a favorit)

Ha A
Lehetőség
A. Idegesítő egy kölyök vagy! -5
B. ... +5

Lehetőség
A. (Elolvasom Az aranykulcsot.) /
B. (Elolvasom A három kívánságot.) / → további párbeszéd
C. (Elolvasom a Méhek királynőjét.) /

→ Ha B
Hiiiiii!
A. De édes vagy! +5
B. (Én nem szeretnék örökre kappát babusgatni.) -5



Ykhar
Próbáljuk leplezni, hahaha! Bár előfordul, hogy hibázunk. Mint például a matracoddal.
A. Mesélj a matracomról! ♥ +10
B. O, azt már lerendeztük! /

Mert mióta Nevra megtudta, hogy népszerű az emberlányok körében, azóta elviselhetetlen.
A. Nevra vámpír? /
B. Tudtam! Nevra vámpír! /

→ Ha A
Nem tudtad?
A. Hát... Nem tűnt fel. /
B. Én másra tippeltem. /

A mesekönyveim közül itt van ez! Kiválasztottam neked három történetet, Az aranykulcs, A három kívánság és a Méhek királynője. Az egyik biztos jó lesz.
A. Majd meglátom… Bevallom, egyiket sem ismerem. /
B. Ismerem is ezt a három mesét! +5
C. Biztos! Legalább egyet ismerek is közülük! /




Alajea
Folyton elrontok valamit… Nagy béna tudok lenni.
A. Ne mondd ezt..+5
B. Lehet, hogy nem magyarázták el neked elég jól a dolgokat. -5
C. (Nem tudom, mit válaszoljak erre.) /

És nekem melyik változat tetszik?
A. Amikor habbá változik ahelyett, hogy megölné a szerelmét. /
B. Amikor összeházasodik a herceggel. A folytatás a lányával már elég béna, de legalább jól végződik. /

→ Ha A
Mind a kettő semleges.

Hahaha, de megérdemelted a matracos ügy után. Nem volt szép dolog Miikótól. Még jó, hogy nem hagytad magad.
A. (A múltkor mintha nem ezt mondta volna...) /
B. (Nem mondok semmit.) /




Miiko
Inkább baba… Kíváncsi vagyok, hogy juthatott el a régiónkig.
A. A teknősök tudnak úszni, nem? -5
B. Használta a boszorkánykört? +5
C. Lehet, hogy orvvadászok fogták el? /

Karakter! Így, hogy felébredt, vigyáznál a kicsikére? Úgy látom, jól kijöttök egymással.
A. Persze, vigyázok rá!. /
B. Sajnálom, de nincs hozzá sok kedvem... /

→ (Ha 2/B)
Vegyék el ezt a gyereket a közelemből,szétmegy tőle a fülem.
A. De az én fülem is szétmegy tőle! /
B. De nem tudom hogy nyugtassam meg a gyerekeket! /

Lehetőség
A. (Nem kéne tovább hallgatóznom) /
B. (Te jó ég! Milyen kíváncsi vagyok…) → mérgesek lesznek rád

Nem akarsz vele aludni?
A. Nem… Nyugodt éjszakát szeretnék. /
B. De, lehet róla szó. → Illusztráció




Króm
Kérlek!
A. Jó, ha szeretnéd! → Illusztrációhoz vezet
B. Hmmm, nem szeretnék időt veszíteni, Króm… /

Nézz arra! Szerintem megmagyarázza ezt a hirtelen időváltozást. Elmegyünk arra.
A. Inkább folytassuk az utunkat! /
B. Jó! Szeretném megnézni közelebbről! → Illusztrációhoz vezet

Erre
A. (Követek a Króm által megadott irányt.) → Illusztrációhoz vezet
B. (Nem követem a Króm által megadott irányt.) /

Bízz bennem!
A. Hmm… oké. → Illusztrációhoz vezet
B. Nem. Ne haragudj, de szívesebben hallgatok az iránytűre. /

Lehetőség
A. Kérlek gyere vissza. Meg kell etetnem Elliottot. → Illusztrációhoz vezet
B. Ha nem tudnád, én is éhes vagyok! -5
C. Rosszabb vagy, mint egy gyerek! /

Azt, hogy gyerekesnek tituláltál, vagy azt, amit a kajával kapcsolatban mondtál?
A. A kajával kapcsolatban… → Illusztráció
B. Teljesen idegrohamot kaptál. Ez elég gyerekes…

Egy egész raj.
A. Mit csinálnak? /
B. A múlt héten jól jöttek volna nekem, hahaha! /

Valami béna regénybe képzeled magad?
A. Nem... Csak mindig arról álmodtam, hogy egyszer ezt kiabálhassam! /
B. Ó, hát, ja! Jól van. /

Abbahagynád?!
A. Ne haragudj... /
B. Én csak segíteni szeretnék neked… /



Kappa Mester
Hallagtlak!
A. Tudtok valamit arról, aki elrabolta Elliotot? /
B. Láthatom még Elliotot valamikor? /
C. Miért nem kértétek Eel gárdájának a segítséget a gyerekrablás után? /





Megszerezendő tárgyak

  • Kukumisz kása - kamrából
  • Öntőpohár - alkimista butikból 18 maana
  • Szappan - alkimista butikból 54 maana




Új szereplők
Karakterek segédletben van részletesebb leírás róluk




Képek


Új helyszínek:
Zene kertje
A szökőkút parkja




Új háttér a boltban: 25 arany



Új helyszínek a térképen:
Térképek segédletben részletes leírás róluk


Emlékeztető a szobákkal kapcsolatban:

Ezarel

Valkyon
Őszintén, számítottatok ilyenre? :D 


Nevra







Számomra ez az ábrázat volt a best az epizódba:D
Nektek mi tetszett a legjobban?

Nektek volt Twilight-korszakotok? Nekem igen, nagyon sokáig... Imádtam! Tinédzser éveim legjobbjai közé tartoztak a fanfictionok írása/olvasása, az izgalom, hogy mikor jön magyarul a következő könyv! A találgatás, hogy kit fog választani... Szívesen gondolok rá vissza, és bármikor újraolvasom. A Breaking Dawn volt a kedvencem (a filmet nagyon elrontották szerintem, egyedüli jó ötlet a ketté szedés volt...)

Megjegyzések

  1. Én nem olvastam a könyvet, csak a filmet láttam, de az életre elvette a kedvem a könyvtől is. Persze sokan mondják, hogy a könyv jobb, így talán egyszer mégis adok majd esélyt neki. Egyelőre inkább maradok más misztikus könyveknél.

    Nekem is nagyon tetszett Jamon meglepett arca. Vicces volt. És tényleg talán az a rész volt a legjobb, ahol olyan sok aranyos kis familiáris volt. De nekem tetszett az egész epizód, viszont már tűkön ülve várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  2. Legjobb otome és magyar fordítás szép weboldal lenne belőle.
    Köszönöm előre!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné