6. epizód - Valkyon végigjátszása

6. epizód - Valkyon végigjátszása

Sziasztok! Az én randipartnerem Valkyon, így a vele folytatott párbeszédeket hoztam el nektek, remélem segíteni fog. 


Valkyon

Hirtelen nagyon szomorúnak tűnsz.
A, Igen rájöttem, hogy nagyon felelőtlenül bántam vele... +5
B, Szomorú, hogy így kell élniük -5
C, (Nem mondok más) /

Lehetőség:
A, Főleg a szőrme... Nem vagyok nagyon oda érte, de mindegy... /
B, Mintha több ízlés keveredett volna. Ez fura. -5
C, Sokkal nagyobbnak tűnik így a szoba! +5

Nem igazán tudja, hogy kit kell megkörnyékezni.
A, Hát velem kapcsolatban félreértésben van! /
B, Biztos, hogy hatással van a lányokra, de azért nem kéne ennyire nyomulósnak lennie. (-5 Valkyonnál és Ezarelnél)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei