Familiáris - tapasztalatok

Ebben a kis bejegyzésben szeretném megosztani minden érdeklődővel az én személyes tapasztalataimat egy - egy familiárissal kapcsoltban. Remélem ez egy kis segítséget is fog nyújtani a leendő tulajdonosok számára.

Első körben napi összefoglalót fogtok kapni, hol járt a familiáris és miket talált az adott helyen, ha talált. Később lehet, hogy majd csak heti összefoglalót írok, majd meglátjuk mire van igény. Minden esetre amíg nem nő fel a kicsike és nem éri el a 100% ragaszkodást mindenképp szeretném megtartani. 

Az én jelenlegi familiárisom egy okanya, amit a ugye a karácsonyi event alatt lehetett megszerezni, vagy a butikban megvásárolni. Sajnos az akkori familiárisom nem volt szerencsés, így én kénytelen voltam megvenni 350 aranyrögért, de úgy érzem nagyon is jó döntés volt. 

A keltetési idő, mint az korábban már olvashattátok itt a blogon 240 perc. Az én tojásomból egy fiú okanya kelt ki, akit Monroe-nak neveztem el (Grimm c. misztikus sorozat). A mai napon éppen 18 napja aktív, elértük a 75%-os ragaszkodást és +181-es szerencsével rendelkezik. Teljes mértékben meg vagyok elégedve vele, elképzelni sem tudom milyen fantasztikus lehet egy 300 feletti szerencsével rendelkező familiáris, ha már ez ilyen kis szorgalmas.



Kb két napja kezdtem el feljegyezni honnan miket hozott nekem Monroe, sajnos nem írtam külön, így tehát két napi zsákmány feljegyzését ömlesztve kapjátok, ezután azonban jobban figyelek erre is. Vastagon kiemelve azokat láthatjátok amikre egy-egy batyuhoz szükségünk lehet, dőlt betűkkel pedig a familiárisokat fogom jelezni. 

Rókalyuk: 
  • használt csizma (2x)
  • Jackson paróka
  • Crysalim (sikertelen befogás)
Erdő, jobb oldal
  • mézgyümölcs
  • patchwork karkötő (2x)
  • sűrű gyanta (2x)
  • piros hol gyümölcse
Keleti síkság: 
  • fakard az edzéshez
  • Pimpel (sikeres befogás)
Erdőszél: 
  • bambusz hajtás
  • mérges katicabogár (2x)
  • csípős sárgadinnye 
Sekély víz: 
  • Yoko paróka
  • nyitott felső (2x)
  • Korkó (sikertelen befogás)
  • víz
Tengerpart: 
  • szögecses kesztyű
  • patchwork nadrág (2x)
  • Desert nights kötés
  • szitakötő hal
Sziklás lejtő: 
  • világító hernyó
  • krémes hernyó
Nyugati síkság: 
  • kicsi tolldíszes öv
Szikla:
  • páncélgyűrű
HQ Parkja: 
  • cukrozott tojás (2x)
  • pamutvirág
  • Pimpel (sikeres befogás)
  • olivaolaj
Főhadiszállás: 
  • aranyolló

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei